nu ben ik 40 en heb veel commentaar gehad op het feit dat ik op deze leeftijd nog koos voor het moederschap maar toen ik dit vanmorgen las.. moest ikzelfs mijn broek ophijsen. en de reden waarom!! de hormonen houden je vers??? wat een vreselijk eng mens vind ik het La Paay heeft kinderwens - Privé - Telegraaf.nl [24 uur Actueel, ook mobiel] [prive]
Wat is het toch ook een ordinaire aandachttrekster................. Ik word niet goed van dat mens! Nou Paay houd je hart maar vast, want heel Nederland valt straks over je heen!
Pffff, vind het wel zielig voor het kindje dan als het eenmaal zover is zeg! Ik bedoel haar lichaam mag dan wel in vorm zijn, maar ze is wel 60 jaar zeg! Wie zegt dat ze 100 wordt?
Ach troeltje, zo ver zal het niet eens komen. Ik geloof echt niet dat er nog een kleintje komt hoor. Dit zegt ze alleen weer om aandacht te trekken.... Beter negatieve aandacht dan geen aandacht toch?
Oh laten we hopen dat verkeerd gequote is.. 'De hormonen houden je vers en het schijnt gezond te zijn?!' Ze is 60!!
Je zal ook wel gelijk hebben hoor! Het is jammer dat ze zo van aandacht houdt en het fijn vind dat mensen over haar praten, wat wij nu ook doen besef ik me! Owwww ze heeft het weer voor elkaar!
Hahahahaha, nou ja ik val nu half uit elkaar door die gezonde hormonen, en ik ben 27 dus laat staan als je 60 bent.
Jee.............ben dus niet de enige die even k*ts onpasselijk werd bij het lezen van dit bericht. :x :x Gadverdamme.........wat een 'wijf' zeg, bleh.........
Ik word werkelijk kotsmisselijk van dat mens. Kan er werkelijk geen dag voorbij gaan zonder PP in het nieuws?
ze zegt dat er wel artsen in Italie zijn die haar willen helpen zwanger worden, ik zou zeggen, blijf daar maar! lekker rustig...
Ik hoop maar dat ze verkeerd gequote is.. toen ik het vanochtend op nu.nl las dacht ik: het moet niet gekker worden... Als je nou 40 of 45 bent dan kan ik me nog voorstellen dat je het wilt proberen, maar op je 60ste.. kom op hey dat is gewoon belachelijk en dat weet ze zelf ook heus wel! Zielig als je op deze manier aandacht probeert te trekken..
Ik heb niks tegen P.Paay, maar zestig is, vind ik, veel te te oud om nog een koter op de wereld te gaan zetten...