Met code oranje had ik stiekem de hoop wakker te worden in een wit wonderland. Helaas heeft het hier nog niet gesneeuwd. Ik heb zo’n zin om een sneeuwpop te maken, een sneeuwballengevecht te hebben en te zien hoe de kinderen genieten. Hebben jullie ook zo’n zin in sneeuw?
Ja ik zat vanochtend ook met hooggespannen verwachtingen! Helaas nog niks hier. Schijnt via het zuidwesten het land binnen te komen. Laat ik nou nét daar wonen! Laten we elkaar op de hoogte houden!
Nope, er zou een pak sneeuw vallen in het zuiden. Hier ligt helemaal niets, mag van mij zo blijven aangezien we de verjaardag van m'n zoon gaan vieren.
Ja, ook hier vol verwachting de gordijnen open getrokken, maar dat viel tegen. Niks, geen vlokje sneeuw. Zo jammer, want we hoopten de slee te kunnen gebruiken na de weerberichten van de afgelopen dagen. Daar had ik echt zin in!
Ook ik keek verwachtingsvol uit het raam om vervolgens alleen natte straten te zien... Woon in het zuidwesten dus zou hier eerst moeten zijn toch?
Woon in het oosten van Gelderland en hier ligt nog sneeuw van gisteren. Verder nog geen nieuwe sneeuw.
Wij hebben net twee dagen sneeuw gehad. Gister wisselde het tussen smelten en nieuwe sneeuwval. Toen ik ging slapen sneeuwde het weer flink, dus zo maar eens kijken of er iets is gebeurd
Hier heeft het vrijdagavond flink gesneeuwd. Gisteren ook. Ik ben benieuwd naar vandaag. Bekijk bijlage 551643
Haha idd! Ik kan niet wachten!!!! Maar bij jou in de buurt vallen nu al wat vlokken, volgens de buienrader. Klopt dat?
Gisteravond kwamen we rond 20.00 uur uit het zwembad en toen lag er wel een mooi laagje op de auto’s trouwens. Maar alles is alweer weg. Heb de gordijnen achter al open haha. Kan ik het mooi in de gaten houden
Ik hoop het iig voor mn kinderen. Voor mij hoeft het niet per se Ik vind sneeuw het leukst in de kerstvakantie
Blijf hopen dat er dalijk nog een pak valt. @justme1974 Jullie hebben dus al het hele weekend sneeuw? (Jaloers.....) Voor degene die geen sneeuw willen; vanmiddag zou het gaan regenen dan is de sneeuw weer weg. Als hij uiteindelijk wel gevallen is natuurlijk.
Ik hou niet van sneeuw. Leuk voor de kinderen, maar moeten straks nog de weg op. Nu is dat niet dringend, gewoon naar familie 125 km verderop. Maar die zie ik toch al niet vaak genoeg en baal als we niet kunnen gaan. Geloof dat het na 12 gaat regenen, en we vertrekken meestal tegen die tijd, dus hopelijk valt het mee. En ook zo irritant als je toch echt moet werken en dus wel echt de weg op moet. Nee, ik ben er nooit blij mee.