Mijn vriend heeft van de week de ontdooistand van onze hetelucht oven gebruikt. Nu gebruiken wij deze vaker, en hebben we er nooit problemen mee gehad. Dit keer helaas wel, en is de glazen ronde plaat die in de oven stond in een miljoen stukjes gebroken. Nu wil ik dus een nieuwe gaan kopen, maar ik heb echt geen idee waar ik zoiets vandaan moet halen... Weet iemand heel toevallig waar ik dit kan kopen? Blokker enzo heb ik al geprobeerd maar deze heeft ze niet... Alvast bedankt!
Kijk welk merk het is en stuur daar een mail naartoe. Leg je verhaal uit, en wie weet kunnen hun je helpen. Anders zou ik het ook niet weten. Succes
Had ze al een e-mail gestuurd, en er werd gezegd dat ze die plaat moesten bestellen, kost 72 euro, wat ik echt een belachelijke prijs vindt. Dus hoopte dat iemand wist of ik zo'n plaat ergens goedkoper kan vinden....
Maar eigenlijk vind ik dat dit helemaal niet gebeuren mocht. Is eigenlijk levensgevaarlijk als die plaat zomaar barst. Verkoopt Blokker of zo niet van die platen?
wat ik heb gedaan een paar jaar geleden; bij de kringloop een goedkope magnetron gekocht en daar de plaat uitgehaald. Past gewoon en je bent veel goedkoper uit. Kijk wel even hoe het midden eruit zit, met inkepingen enzo, maar over het algemeen passen die platen wel in andere magnetrons of combi's.