Ik heb niet gestemd, wij doen beide . Voor de ramen boven komt een glazenwasser, de rest (binnenkant en beneden) doe ik zelf. Ik ga echt niet zelf op een ladder (die we niet eens hebben) staan klungelen. Glazenwasser komt ong. 1 keer in de 2 maanden en dan doen ze meteen de hele wijk hier. Kost 6 euro.
Ik liet het ook altijd doen, was ook rond de Eur 150,- kwijt per keer destijds dus vind die Eur 25,- absoluut niet duur voor een groot huis.
Ik laat mijn moeder komen 😂Bij vindt het een vreselijk klusje.. Zij vindt het leuk dus wij vinden het allebei niet erg 😁 Buitenkant boven doet mijn man
Hier ook een glazenwasser. Gewoon normaal huis, maar we hebben enkel een zware ladder die ik zelf echt niet kan tillen en al helemaal niet rondom het huis heen. Wij laten dus lekker de glazenwasser komen. Die kost ons, voor boven en beneden, eens per 2 maanden, 15 euro per keer. Hij is 5 minuten bezig, dus 15 euro lijkt me ook helemaal niet verkeerd dan voor hem. Hij wast hier meerdere huizen in de straat en buurt, dus speciaal ervoor rijden hoeft hij niet. Meesten doen eens per maand, maar dat vind ik zonde van m'n geld. Meestal schijt er namelijk toch net weer een duif op m'n ramen een dag nadat hij geweest is, (en daarna dus 2 maanden niet).
14,- en hij komt om de 5 weken. Ik vind het geen luxe. Ik vind het eerder gevaarlijk om op een trap te staan en de ramen te zemen. Wij hebben een drive-in woning en dus 3 woonlagen. Laat een professional maar op die ladder klimmen
Ik haat ramenzemen. Dus voor boven en beneden buiten komt er 1x per 3 maanden een glazenwasser voor 25 euro die ramen en houtwerk doet. En binnen doet onze schoonmaakster het regelmatig. Het is luxe ja maar met beide een baan van minimaal 32 uur vinden wij het wel zo praktisch om er hulp voor in te schakelen. We kunnen het missen dus tja...
Wat duur! Hier kost het 3 euro voor de voorkant boven, 7 euro voor de voor en achterkant en 10 euro voor het hele huis beneden en boven.
Voor de buitenkant boven en beneden komt 1x per maand de glazen wasser. Als ik hem net tref als hij bezig is vraag ik ook vaak of hij beneden de binnenkant ook ff mee kan nemen omdat ik echt een hekel aan Lappen heb!
Ik heb er 16 en betaal 18 per keer. Ik laat hem een keer per 2 maanden komen. Vind het bij jou echt duur TS!
Ik heb 41 ramen, dus er komt idd een glazenwasser. Elke maand doet hij alles beneden en boven. Heerlijk! De prijs weet ik eigenlijk niet. Gaat elke mnd per automatische incasso.
Gewone gezinswoning met boven 3 slaapkamers en douche raam Em beneden voordeur met raam achterdeur met raam en klein raampje ernaast zij raam en dan voor en achter kost 15 euro per kweet inclusief kozijnen Tussen april en september elke 6 weken okt tot maart 1 of 2x ligt eraan hoe vies ze zijn
Dat is wel makkelijk... hier komt eens in de maand de baas van de glazenwasser aan de deur om geld te halen. Alleen nooit op een vaste dag dus soms komt het voor dat ik net geen cash in huis heb en dan is het de maand erop dubbel betalen.
Als het hier kon had ik het zeker laten doen door de glazenwasser. Helaas is dat niet mogelijk omdat wij boven het water wonen en van de woningbouw mag er niet vanaf het dak gewerkt worden. Dus nu hangt vriendlief zelf uit het ene raam om het middelste raam te zemen. Lekker makkelijk En nu ik dit zo lees kijk ik naar mijn ramen en zie dat het wel weer eens nodig is 😂
Hier een normaal jaren 60 rijtjes huis, dus niet overdreven veel ramen. De glazenwasser komt 1x per maand en dat kost 12,- per keer.
Hier een glazenwasser. Onze ramen op boven verdieping zijn zo hoog dat er anders een steiger bij moet. Zeker voor de zolder. Hier alles recht dus enorm stijl. Hij doet voor en achter voor 17,50 per keer en komt 1x in de 8 weken. Daar ga ik niet voor klooien.
Onze buurman is glazenwasser en die heeft speciaal een boot aangeschaft om de ramen te doen bij woonboten en woningen aan het water. Misschien dat je bij jou in de buurt ook zo iemand kunt vinden