wie gaat er kijken . nu finn er niet meer bij is heb gelezen dat er drie aflevering zijn gemaakt en dat de laaste helemaal in teken staat van finn. dat hele verdrietig aflevering wordt.
Ik ga kijken, ben een echte Gleek. En inderdaad, er zijn wel meer afleveringen en de derde wordt opgedragen aan Finn/Cory. Dit omdat de eerste twee al waren geschreven en in teken staan van de Beatles. Verheug me op het nieuwe seizoen maar het gaat erg emotioneel worden..
Maar het begint toch dan in buitenland. Dan duurt het nog even voordat het hier komt.. Niet dat het mij wat uitmaakt kijk het via andere wegen.
Hier nog een Gleek! Geweldige serie. Ik download het altijd. Ben tot nu toe helemaal up to date en kan niet wachten tot er weer nieuwe afleveringen komen. In NL is het afgelopen seizoen nog niet eens op tv geweest, dus zal nog wel ff duren voordat deze nieuwe afleveringen op NLse zenders komen.
Hier nog een Gleek!!! Ik kan niet wachten. Maar inderdaad zonder cory zal het wel anders worden. Er komen eerst 3 aflevering en dan een kleine breek. En er komen nog 2 seizoenen en dan stopt de serie.