Wie kijkt het nu? Wat een meiden zeg al meteen dikke ruzie in het begin. Echt een paar tokkies bij elkaar lijkt het tot nu toe Het niveau is een beetje te vergelijken met dat van barbies bruiloft
tja stelletje gekken in een villa vroeg me alleen af of die jaimy niet al eens eerder op tv is geweest na mijn idee in een dating programma
Hier net ook gekeken. Weer een lekkere verstand op 0 programma haha. En idd al meteen een bitch fight,zal denk ik niet de laatste zijn. Had die dorien wel al aan zien komen na hun date dat zij eruit zou gaan. Had vanochtend wel gehoord op koffietijd dat er wel een serieuze vriendin uit dit programma is gekomen,ben benieuwd wie. Maar hun moesten nu tot het eind van de programma stiekem doen en mogen elkaar nu ook niet zien etc. Denk zelf dat hij voor een iet wat rustigere type gaat kiezen.
Ik heb wel laatst op mtv friend zone zitten kijken. En daar zat een grietje in die ontzettend veel op haar lijkt. Weet niet of jij toevallig ook dit programma wel eens hebt gezien??
Daisy en Jaimy kwamen mij erg bekend voor en Lynn (met de grootste bek) ook...hmmm...doorgestoken kaart weer???
Ik ken een meisje en die vind het gewoon leuk om in beeld te komen en geeft zich gewoon op voor al die programma's. Zo zat ze al in day programma van die schoondochter gezocht en dat datingprogramma van Eddy Zoey. Maar die geeft zichzelf op. Ik heb hier ook met verbazing naar zitten kijken. Wat een aso chicks en ze zijn nog lelijk ook. En helemaal vechten om eeeeh ... sterretje Schiet mij maar lek haha
heb het ook gekeken gisteren... maar wat een niveau ! ;- en die jurkjes die sommige wel niet aan hadden....nog net niet de kont bloot of denken dat ze maatje 36 wel aan kunnen terwijl ze maat 42 hebben ! whahaha... en die kim......................
Ik heb een stukje ervan gezien maar vind er niks aan. Zondag zat hij ook bij Live 4 You met Kim en nog een ander meisje.
Vind het een vermakelijk programma heerlijk zonder niveau. Hij heeft er in ieder geval wel een vriendin aan overgehouden vertelde hij bij Live4you, ben erg benieuwd wie.
Wat een lelijke wijven zeg en die persen zich in korte jurkjes wat ze totaal niet kunnen hebben met hun lijf. Kreeg er plaatsvervangende schaamte van. En dat voor sterretje?!! hahaha Echt weer kansloze tv maar toch kijk ik ernaar.
Ik heb ook gekeken en ik vond het wel leuk haha. Vind tony ook niet bepaald lelijk om naar te kijken haha! Zitten wel wat lelijke mokkels tussen zeg, hoe wanhopig!
ik kijk er ook naar, maar wat een vreselijke types. Nee sorry dames, we kunnen niet allemaal in maatje 36, maar die hebben dat zelf niet helemaal door denk ik. Die lynn deed mij ook meteen wat belletjes rinkelen, maar weet niet waarvan. De meest normale ligt er al meteen uit.
Daisy is een goede bekende van mij en het is geen doorgestoken kaart Zij zat trouwens ooit in Take me out...