Glerups pantoffels

Discussie in 'De lounge' gestart door prjbt, 9 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik volg.. ik wil ze ook..
    Net nog acceptabel lelijk :)

2. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Ik heb 2 paar: rode laarsjes met leren zool en groene model schoen met rubberzool.
    Ik vind ze fantastisch. Heb deze nu 2 jaar en ze zijn nog steeds niet kapot. Daarvoor nog een blauwe laars model gehad ook 2 jaar mee gedaan, maar toen waren ze na de zomervakantie ineens kapot ( motten, vraag me dat nog steeds af) nu berg ik ze op als ik ze niet draag. Hiervoor Spaanse sloffen gehad en andere goedkopere sloffen en die gingen constant kapot op de zolen.

Sjalleke vindt dit leuk.
  3. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Ik vind ze wel mooi en ik woon er ongeveer in.
    Alleen als ik naar buiten ga trek ik ze uit (ca 30/60 min per dag en als ik naar bed ga..

4. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Met de rubber zool wel in de tuin, niet op mijn pad waar de postbode enzo ook loopt. Dan stop ik mijn voeten met sloffen in crocs maat 40, past prima en ze worden niet vies.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Eigenlijk wil ik niet toegeven dat ik ze echt heel leuk vind ( iets met al teveel geld uitgegeven lately.. )

6. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Haha ze zijn niet goedkoop, maar ik heb het er allang uit. Die Spaanse sloffen kosten ook 6 euro deed ik een maand mee dus 2 jaar keer - de zomer ( nog een plus met 35 ook prima doordat het wol is ipv zweetkakkies) dus x2 = veel meer dan 79 euro :D

7. prjbt

prjbt Niet meer actief

Sttt ik vind ze ook heel leuk hoor. Maar ze zijn idd belachelijk duur. Maar als ik weer warme voeten heb is het het meer dan waard!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Ah ok.

Ik weet niet wat ik van de laatste vind

9. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Is alleen om ff snel naar de kliko te lopen, kost me te veel tijd om dan sloffen uit te doen, schoenen aan en 30 sec later weer andersom. Tuinpad is hier best vaak rommelig vanwege blaadjes en merels die de tuin om spitten. Als ik naar buiten ga loop ik niet op crocs, ik vind dat geen gezicht.

10. prjbt

prjbt Niet meer actief

Syane en owly vinden dit leuk.
  11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    En heel lelijk, sorry :oops:. Ik dacht dat ze mee zouden vallen, maar nee :D. Is verder niet erg voor sloffen hoor, ik ben crocs aan het overwegen voor in de tuin, dat is nog erger ;)

12. prjbt

prjbt Niet meer actief

Haha klopt ze zijn ook wat lomper dan ik dacht. Maar heerlijk warm en goed voetbed :thumup:

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  13. prjbt

prjbt Niet meer actief

Ik durf het bijna niet te zeggen maar voor de tuin heb ik deze jolly klompen. Bekijk bijlage 671750

Gaat zich nu in een hoekje zitten schamen ;)

14. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Haha, zoiets ga ik dus misschien ook wel kopen als we verhuisd zijn. (Nu grenst de achtertuin alleen aan de woonkamer, dus moet ik toch al wat halen in de hal en trek ik net zo snel schoenen aan, in het nieuwe huis hebben we ook een bijkeuken met deur naar tuin en dan is het heel fijn om zoiets lelijks te hebben wat je zo aanschiet). :roflmao:

15. prjbt

prjbt Niet meer actief

Dat is precies hoe wij het nu hebben. En dan zijn deze klompen ideaal. Deze zijn voor mijn moeilijke voeten nog fijn ook. Geen last van blaren en andere pijntjes en een goed voetbed

16. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik heb ze toch maar besteld! Wil graag thuiswerken met warme voeten :)
    Maar ze gaan wel onder de kerstboom!

17. prjbt

prjbt Niet meer actief

Ga je geen spijt van krijgen. Ik ben na 1 dag al verkocht

Sjalleke vindt dit leuk.
  18. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze een wat hardere zool hebben, kan je er evt ook nog even mee door de tuin lopen naar de schuur bv. Ik heb Giesswein sloffen, ook heel warm!

19. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ik heb ze ook! De donkerblauwe met rubberen zool. Heeeeerlijk! Leef er al jaren in en heb ze het hele jaar door aan, behalve de hele warme dagen natuurlijk.
    Nu beginnen ze wel iets ouder te worden maar goed... heb ze nu 5e jaar ofzo? Merk dan dat ik misschien eigenlijk volgend jaar ofzo aan nieuwe toe zal zijn.

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina