Ja hoor de mijne eet dat ook al heel lang en graag. Hij lust alle vis, zelfs mosselen. Olijven, sushi etc idem. Lekker makkelijk alleen maar!
Mijn kleine is net 1 en is gek op vis. Van kibbeling tot gerookte makreel tot krabsalade op brood. Haring vind hij vast ook lekker, want daar heb ik aardig wat van weggewerkt tijdens de zwangerschap
Lijkt mij niet raar. Als een kind iets lekker vind (en als het ook nog eens gezond is), fijn toch! Mijn nichtjes lusten heel graag olijven, zijn nu 2 en 5. Daar zit ook een bepaalde smaak aan, maar ja, als zij het lekker vinden.....
Ze vond het stukje van het broodje makreel ook erg lekker Grappig want papa lust geen vis. Ik vind het wel lekker, dus ik heb een medestander om af en toe eens een visje bij de visboer te halen Olijven lust ze ook.. (Wat niet eigenlijk... Oh ja, zuurkool, maar dat lusten man en ik ook niet)
Onze, nu driejarige, dochter (vr)eet al sinds dat ze anderhalf is vis. zalm, haring, tonijn, makreel maakt niet. Hier een papa die nogal visliefhebber is, mama in iets mindere mate... in dien zin dat ik voornamelijk van de gerookte soorten maagzuur krijg en haring krijg ik de kriebels van
Ik vind het eerder een rare vraag dan een raar kind. Geniet ervan dat ze het (nog) eet, is heel gezond! Mijn dochter heeft nog geen haring gekregen, omdat wij het nooit eten en dus niet in huis hebben, maar ze proeft wel altijd alles. Geen idee of ze haring lekker vindt, maar zo wel mag ze het van mij lekker eten.
Mijn zoon eet ook al van kleins af aan: haring,maatje,makreel en paling!! Heeft hij niet van mij hoor...jakkes!!
Nee hoor, helemaal niet raar! Hier ook een meisje dat haring, sushi, paling en makreel lekker vindt. Zelfs rolmops lust ze.
Wat ik vooral raar vond... Ze was gek op haring.. Stopte het vol smaak in d'r mond.. Ging een kwartier herkauwen en spuugde het restje weer uit. Om vervolgens dus wel een nieuw stukje te vragen. En ik steeds met zo'n uitgekauwd klef stuk haring in m'n hand