Zijn er hier mensen die wimper extensions hebben? En bevalt het? Ik vind het er super mooi uitzien op foto's. Ik heb van mijzelf wel lange wimpers alleen op een stukje is de helft een stukje korter.. Dus ik ben een beetje aan het rondkijken op internet voor extensions.. Ik heb helemaal geen ervaringen met extensions maar het is toch niet zo dat je wimpers er op den duur van uitvallen enzo?
Ik wilde ook laten zetten (vorige jaar) maar heb zulke negatieve ervaringen + foto's gezien, zag er niet uit. + je eigen wimpers vallen ook weg na een tijdje.
Ja heb ze! Zeer tevreden, heb zelf de one by one techniek. Ik draag ze 3 maanden vervolgens houd ik een maandje rust. Je wimpers vallen er niet af, tuurlijk is het niet ideaal (dat is bvb ook met fake haar fake nagels) maar met een pauze tussendoor is er niets aan de hand.
Ik heb ze ook n tijdje gehad. Er zijn wel verschillende soorten wat uitmaakt of je eigen haren uitvallen. Die haar voor haar worden gezet zijn het beste en ook t natuurlijkste. Vond het super mooi, had ook geen last van uitvallen maar even lekker in je ogen wrijven is er niet bij. Ik heb zelf behoorlijk gevoelige ogen en na n tijdje irriteerde ze me wel n beetje. Doe het zelf dan alleen in de zomer maanden en in de winter lekker rust.
Ik heb ze ruim een jaar non stop gehad en nu ze er af zijn merk ik wel dat mijn eigen wimpers een stukje korter zijn geworden, maar zeker niet uitgevallen. Het is even zoeken naar iemand die ze goed en zorgvuldig zet (één voor één) en dan heb je er minstens drie weken veel plezier van.