Hallo dames, Ik weet dat ik gewoon af moet wachten, ik ben alleen benieuwd of meerdere mensen dit ervaren hebben tijdens een eerdere zwangerschap! (Ik had vanmorgen een tuurtestje) Namelijk, sinds vannacht ( ik ben verkouden en aan het hoesten) heb in dus flinke steken gehad in de buurt van mijn baarmoeder, later dacht ik hee dat zou wel eens bandenpijn kunnen zijn! De eerste keer was het echt een flinke Pijnscheut na het niezen, sindsdien heb ik meer dat zeurderige gevoel. Ik ben benieuwd of iemand dit herkend..
Heb het ook heel vaak na m'n ei. Als ik nies of een onverwachte beweging maak. Bij mij betekent het niks.
Heb het deze ronde ook een paar keer gehad tijdens het niezen en hoesten, geen idee waar dat aan licht haha! Morgen mijn NOD ben benieuwd .. Hoop dat je test mooi oploopt!
Spannend! Hoop voor jou ook op een positieve test! En ik heb dit nog niet eerder gevoeld, behalve bij mijn andere zwangerschappen, maar dan wel later😜
Oke, ik geef de hoop op! Gister een tuurtestje vandaag Omo wit! Er moest nu toch wel iets te zien zijn 4 dagen voor NOD.. Bij de jongste 3 dagen voor NOD sprong het testje er al uit,
Dat is even balen! Lijkt mij dat er toch wat gaande is, misschien morgen ochtend nog een keer testen? Ik hoop dat je alsnog zwanger bent !! Ik ga heel hard duimen voor je !
Ik ben al mezelf gek aan het maken vanaf zondag! Dus ik ben nu een beetje boos op mezelf, ik ga vanavond lekker met collega's uit eten en zaterdag lekker naar Gran canaria met mijn gezinnetje, ik heb mezelf verplicht om me alleen daarmee bezig te houden en als ik dan (maandag is m'n NOD) nog niet ongesteld ben geworden, doe ik woensdag een testje ofzo, een Canarisch testje wie weet helpt dat hahaha😜. Heb jij al een testje gedaan??
Ik heb dat ook gehad als ik moest niezen voor nod en toen was ik zwanger. Hoop dat t bij jou ook t geval is
Pff! Echt spannend idd, ik durf nu niet eens meer te testen eigenlijk. Ik ben bang voor een teleurstelling.. Dus ik ben nog ff aan het twijfelen om morgen ochtend 1 te doen of het maar gewoon af te wachten..
Het eerste wat ik dacht was het zal wel je eisprong zijn. Maar nu ik terug denk had ik dit na de vermoedelijke innesteling ook. Zelfs idd met niezen of met mezelf te snel omdraaien deed het pijn.
Het zou opzich wel kunnen! Op 9/10 dpo, wel laat maar goed! Want het was s nachts en inderdaad 1 keer een felle stekende pijn en sindsdien (ook nu nog) vooral savonds dat bandenpijn gevoel! Misschien toch maar ff testje halen voor morgen ochtend!
Zo vroeg in een (eventuele) zwangerschap is het nog geen bandenpijn in de zin van oprekken van de banden, maar spiersamentrekkingen onder invloed van hormonen. Aldus mijn verloskundige. Want bij mij was dit een indicatie dat ik zwanger was. Ik had het bij mijn zoontje al vlak na NOD en ik ben voor deze zwangerschap gaan testen omdat ik het met hoesten voelde. Dat was voor mij een teken van: zou ik zwanger zijn? Dus wel herkenbaar! Ik hoop voor je dat het goed raak is!!
Bedankt voor de informatie!😄 Deze reacties zijn veel belovend!!😇 Mag ik ook vragen hoeveel dagen daarna jullie positief hebben getest?
Bij mij was het na NOD en na de positieve test dat ik er "last" van kreeg. Bij deze zwangerschap bleek ik 5.3 bij de positieve test. De vorige zwangerschap was dichter op NOD, nog voor de 5 weken zwangerschap.
Zo, ik ben dus op vakantie flink!! Ongesteld geworden..letterlijk bij aankomst. Maargoed, misschien ook wel een goed teken aangezien ik heb uitgerekend dat ik mijn eisprong rond 27 juli heb gehad en nu 8 augustus ongesteld was geworden. Nu maar hopen dat mijn cyclus niet meer 55 dagen is maar gewoon netjes rond de 28 dagen! Heb mezelf ook echt voorgenomen om het op me af te laten komen. Ik heb me vorige cyclus echt gek lopen maken. Dat gaan we dus niet meer doen😄 Fijne avond!