Hoi, Ik heb veel recepten, maar de meeste zitten in mijn hoofd en als ik boodschappen ga doen weet ik nog vaak niet wat ik wil gaan koken. Het lijkt me leuk om mijn recepten bij elkaar te verzamelen. Ik kan dat gewoon simpel in een a4 map doen, maar ik vraag me af of iemand misschien een leuker idee of tip heeft. Alvast bedankt!
Ik had ook allemaal losse recepten e.d. echt ooooooooveral lagen ze. Ik ben ze bij elkaar gaan verzamelen en heb een site gemaakt en ze daarop gezet (zie link onderaan mn berichten) Ps. Als je nog lekkere recepten hebt, ik hou me bij deze aanbevolen dus
@milla: van die showhoezen ...daar doe je recepten in en dan in een a4 map ? en bij de ah verkopen ze van die mapjes waar je de recept kaartjes in kan doen , die zijn ook heel handig . en ik heb ooit eens van mijn moeder zo''n gele doos geahd waar enkele recepten in zaten daar heb ik alle andere losse recepten bij gedaan .... L>sybje
Ik zit inderdaad ook te twijfelen tussen iets op de pc (site/programmatje) of een map.. Ideeen blijven welkom!
maak geen boekje, maar een doosje. Doe daarin de losse recepten (eventueel gesealed). Tabje bovenaan met het recept erop, doosje leuk versieren en klaar is klara. Linda PS dat is ook leuk om als cadeautje te geven!