glitter longsleeve

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Arevinol, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Weet er iemand toevallig waar ze (effen) glitter-longsleeves hebben (onder 10,-). Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn?
    Zie wel veel bolero's of truien met glitterprint, maar ik wil t gewoon op de armen/hele shirt hebben (voor onder een jurkje).
    Liefst zwart, paars of zilver,goud, evt fuchsia..

Ben al bij hema, v&d, h&m, c&a en zeeman geweest, online gezocht..
    Is iemand ze ergens tegen gekomen??

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    niemand?

3. Limburgertje

6 aug 2010
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Spuitbus glitterspray bij de kruidvat kopen. Kleding ermee insprayen (en haar haar). Na kerst was je het er zo weer uit ;) Ik heb zelf de duurdere gekocht van een merk in haarproducten. Dat leek me het gezondste voor het haar van mijn dochter. Succes!

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Daar zat ik toevallig ook al aan te denken! Maar wordt de kleding daar niet stijf van?

5. Limburgertje

6 aug 2010
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ga het even uitproberen. Ik had de tip van mijn nichtje.
    Ik laat het je zo weten

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ben benieuwd!
    En denk dat ze dan ook even goed moet douchen voor ze naar bed gaat.. Het huis zal ook wel onder zitten (maar dat zit t hier toch wel, dochter is dol op glitters) :D

7. Limburgertje

6 aug 2010
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    De kleding wordt totaal niet stijf. Het is niet te vergelijken met haarlak. Ik heb proset haar- en bodyspray gekocht. Heb t op kleding gespoten en op mijn hand.
    Op mijn hand voelde het wel even haarlak-achtig maar dat gevoel was weg toen t eenmaal was opgedroogd.

De glitters verspreiden zich inderdaad wel, dus je zult ze nog even in huis tegenkomen ;)

Succes!

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb maar gewoon een zwart shirt gekocht en een paarse glimmende ketting+armband (van 1,- bij de Zeeman ;)). Wat frutsels voor in dr haar en dan is t wel klaar!

Deel Deze Pagina