Ik voorspel... over 9 maanden een babyboom en Het topic "plaats een foto van je laatste 2 online aankopen" wordt vanavond aangevuld! Jij?
Ik heb het afgelopen weekend al te veel geshopt, dus ik koop niks meer. Insta en Facebook heb ik niet eens Ik ga lekker tv kijken
ik vind de storting bloed irritant. Ik wilde dus bij mijn vriendin kleding bestellen via instagram dm en dat gaat niet en via whatsapp kan het ook al niet. Hoop dat het morgen weer is opgelost. Ik kreeg net voor het eerst in jaren weer een sms van iemand
Heerlijk rustig... En hoorde van een flexer bij ons dat ze het nog nooit zo druk hebben gehad op verloskunde in het zh. Dus 9 mnd terug.....
Over 9 maanden? nouuuu al moet ik er zelf een scalpel op zetten, dacht t ff niet...(en nee ook niet met marge regeling over 12 maanden ivm huidige geplande oplevering!!!)
Mijn opa belde net, geen signaal op RTL4, RTL 5 en SBS6. Ben benieuwd of dit met elkaar te maken heeft.
Hier staat rtl4 aan Wel bloedirritant die storing! Zo zie je maar hoe afhankelijk we stiekem zijn geworden van whatsapp. Ik wel iig Heb voor het eerst in jaren weer gesmst