Ik heb eigenlijk nergens een prijs voor.. Iedereen is vrij om te bieden! Alleen de wandelwagen heb ik een prijs voor, dat is zoiezo niet veel. Dus alle biedingen zijn welkom! Wij zijn blij als we er vanaf zijn en iemand er blij mee kunnen maken
Jurkje2, de pluisschoentjes & timberlands zijn verkocht! Dit is er nog: - 1 Jurkje van de H&M, maat 68. - Een korte broek van de prenatal maat 74 en je kan hem in de breedte verstellen. - LIEF shirtje met lange mouwen met stout erop, kaartje zit er nog aan! - 2 Leggings, kleine maat. - regenlaarsjes van LIEF maat 20. (nieuwprijs was 24,95) - Schattig setje, 12maanden. - Bruine schoentjes 6-12 maanden - Kruippakje/Pyjama maat 68 - Zomers shirtje maat 68 - Winterjas H&M 9-12 maanden - Slaapzak zonder mouwen Winnie the pooh, maat 70 - Nijntje badjas - Spijkerjasje, een kort model. Hij staat super leuk! Alleen te klein gekocht dus 1x aangehad. Maat; 12maanden, maar valt kleiner vind ik zelf. - Positiebroek H&M maat M. Ik kreeg hem binnen toen ik net bevallen was dus nooit gedragen! Voor 15euro mag je hem mee nemen. En de wandelwagen: http://link.marktplaats.nl/231808742 (zie mijn andere avertenties)
Up ^ Dit is er nog: - 1 Jurkje van de H&M, maat 68. - Een korte broek van de prenatal maat 74 en je kan hem in de breedte verstellen. - LIEF shirtje met lange mouwen met stout erop, kaartje zit er nog aan! - 2 Leggings, kleine maat. - regenlaarsjes van LIEF maat 20. - Schattig setje, 12maanden. - Bruine schoentjes 6-12 maanden - Kruippakje/Pyjama maat 68 - Zomers shirtje maat 68 - Winterjas H&M 9-12 maanden - Slaapzak zonder mouwen Winnie the pooh, maat 70 - Nijntje badjas - Spijkerjasje, een kort model. Hij staat super leuk! Alleen te klein gekocht dus 1x aangehad. Maat; 12maanden, maar valt kleiner vind ik zelf. - Positiebroek H&M maat M. Ik kreeg hem binnen toen ik net bevallen was dus nooit gedragen! Ik heb geen vaste prijzen in me hoofd dus alle biedingen zijn welkom! Het ligt hier voor niets, zo zonde.