Dit 103-delig pakket kinderkleding is overcompleet in de webshop. Er is teveel voorraad. Het is allemaal nette kleding zonder vlekken en beschadigingen en modern. (het is dus niet uitgezocht op slecht te verkopen of iets dergelijks) maar het is opgebouwd uit de laatst binnengekomen partijen. De maatverdeling is als volgt: 16 x maat 50 11 x maat 56 5 x maat 62 20 x maat 68 15 x maat 74 5 x maat 80 2 x maat 86 3 x maat 92 3 x maat 98 6 x maat 104 4 x maat 110 8 x maat 116 2 x maat 122 3 x maat 128 Meisjes, jongens, zomer en winter door elkaar (meest zomer). Broeken, truien, t-shirts enz. Geen rompers/ondergoed en sokken/maillots. Exclusief 12,00 verzendkosten (pakketpost TNT tot 30kg) Foto's te bevragen via email. Bieden via Marktplaats of mail magic30@planet.nl Link: Marktplaats.nl > 103-delig pakket /partij kinderkleding maat 50 t/m 128 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Overige Groetjes, Channie
Ik wil eventueel ook wel maat 74 uit het pakket halen. Wat zoek je precies? Ik denk alleen meisjeskleding of niet? En hoeveel stuks; ik heb namelijk nog wat meer liggen voor de webshop?
Geef je vanmiddag even een concrete reactie, ga even kijken wat erbij zit. Als je er ook foto's van wilt zien, kun je me het beste je emailadres even doorgeven. Dan kan ik de foto's naar je mailen. Ik heb ongeveer 50 stuks in de maten 98/104,104, 104/110, en 110. Heb je ook interesse in 98/104? Groetjes
Hier ook interesse in maat 98/104 voor een jongen en 74/80 voor een meisje... je mag mij mailen op: klik
@wapa: je emaillink werkt niet. Ik heb een heel pakket maat 98/104 van 28 stuks. Als je me even mailt op magic30@planet.nl dan kan ik je de inhoudbeschrijving en de foto's doormailen vanavond. Wat ik precies heb van meisje 74/80 moet ik even nakijken. groetjes
@Veroon: dat moet ik morgen even nakijken. @ Skyizthelimit: heb je mail via mp niet gekregen! @ Iedereen: krijg zoveel verzoekjes dat ik even voor mezelf alles moet ordenen. Ik probeer jullie zo snel mogelijk te antwoorden. Groetjes, Channie
Haha, zoveel reacties! Succes met uitzoeken. Je hebt er zo wel veel werk van of niet? Ik kijk uit naar je mailtje!
Hoi Channie7 Heb je ook iets voor een jongen in de maat 62 en 68 want daar heb k eventueel wel interesse in.. Ik hoor het wel, Groetjes