GLOEDNIEUWE Quinny Buzz 4 playground Brown uit 2010 te koop inc quinny buz voetenzak

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door SeaShell, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

    babydreame Actief lid

    9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Heb je er geen bak bij??
    wand toevallig hebben wij deze geprobeert bij prental en vond hem heel erg leuk. En de bak is ook mooi, en groot
    hopelijk reactie,
     
  2. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hoi babydreame

    nee, heb er helaas geen bak bij. Misschien kun je er anders tweedehands goedkoop 1 scoren? Bijna alle quinny bakken passen op de buzz dmv de adapters, vaak kun je die voor een heel Klein prijsje kopen. Wij hadden er geen bak bijgekocht aangezien ons kleintje er niet lang in zou kunnen ivm zijn lengte en 170 euro qua nieuwprijs dan erg duur zou zijn, en wilden dus de maxi cosi erop gaan gebruiken en daarna de wandelwagenzit, maar helaas doen we hem weg en hebben nu een quinny senzz

    ik hoor graag van je

    groetjes Danielle
     
  3. babydreame

    babydreame Actief lid

    9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Maar mag een baby dan zo snel in een kinderwagen zit?
    Ik beval dan in juli heb me dat zelf ook af gevraagt namelijk.
    veel raden me het af.

    zonde dat je hem weg doet.
    Ik zou ook een set kopen via m.pl maar die schijnt dan uit 2008 te zijn heb net afgezegt wand wil geen onding hebben.
    en dat kraken en blokerende wielen.

    bij deze kinderwagen moet ik dan nog een maxi cosi kopen
    kinderwagenbak en toebehoren.
     
  4. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hoi hoi

    de bakken gaan ongeveer maar tot 73 cm (binnenmaat) en mijn zoontje was dat met de 4 maanden al bijna en zou er anders klem in komen liggen en zouden hem dan wel in de wandelwagenonzet
    móeten doen pmdat een bak niet meer zou passen.

    Maar de wandelwageninzet kan helemaal horizontaal, dus je kindje ligt er eigelijk zo goed als recht in. Je moet er alleen geen uren en uren mee wandelen met de wandelwageninzet als ze zo klein zijn net als met de maxi cosi

    er zit wel een voetenzak bij, een regenscherm en maxi cosi adapters.
    Maar een maxi cosi heb je sowieso nodig voor je kindje in de auto te vervoeren hè. Je zou dan eventueel vor korte stukjes alleen de MSCI cosi erop kunnen klikken en na een tijdje de wandelwageninzet
     
  5. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

Deel Deze Pagina