Heb geen idee in welke topic ik dit onderwerp kan neerzetten, want bij gezondheid staat (zwangerschap) en dat is nog niet zover Ik heb sinds een dag of 3 brandende borsten!! Heel m'n borsten gloeien van binnen (niet echt de tepel) en dat heb ik nog nooit gehad!! Heeft iemand het wel eens gehad en kan het te maken hebben met hormonen (door MK....misschien) of juist dat ik misschien tegen een ongesteldheid aanzit of... Ik verbeeld het me niet, want ken het niet ...maar het brandt/gloeit soms zo dat ik er bijna misselijk van ga worden , het andere moment is het weer weg. Very strange! Mirre
hey... ik heb dat ook een keer gehad.. maar dat was rond me eisprong heel vervelend was het het duurde ruim een week... afwisselend van heel erg tot bijna niks... daarna heb ik het eigenlijk niet meer gehad... vond het ook maar een beetje vreemd...
Misschien heeft het idd wel met m'n eisprong te maken. Ik dacht die al gehad te hebben, maar zeker weten doe ik dat niet . Het zou wel een verklaring zijn! In dat geval...KLUSSEN ...maar m'n mannetje is er (nog) niet