voorgevoel juist?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo ladies!

ik heb een vraagje ik heb heel erg het voorgevoel dat ik opgenomen ga worden voordat het kindje er is , niet dat de vk me aan leiding ervoor heeft gegeven maar ik heb gewoon dit gevoel,
    nou is mijn vraag hebben jullie sit ook? of gehad en was het juist?

ben al met allerlei dingen bezig van even moet dit of dat schoon want stel je voor... DAT....................

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    niemand?

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    tja mijn man had vanaf het begin, als die over de bevalling sprak, het over het ziekenhuis e.d.
    Toen ik hem erop wees dat het toch de bedoeling was dat ik thuis zou bevallen en waarom hij het dan steeds over het ziekenhuis had bleek dat hij dit zich helemaal niet zo bewust was maar dat hij gewoon het gevoel had dat het een ziekenhuisbevalling zou worden.
    Uiteindelijk is Kylian 3 weken te laat en met een ks geboren.

Maar goed aan de andere kant dacht ik steeds dat we een meid zouden krijgen :)

Groetjes Anita

4. Niet meer actief

ik heb een miskraam gehad met 20 weken en in het prille begin al van die zwangerschap had ik het gevoel ik heb in april 2006 geen nieuw zoontje in mijn armen (ik had ook heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden)

5. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Hoi hoi, ik ben ongeveer 3 weken geleden ook al begonnen met schoonmaken, en alles klaar te zetten. Dus wij staan al helemaal start klaar. :D Nu het nog maar een paar daagjes duurd ben ik juist rustig. Andere gaan de laaste dag(en) juist enorm poestsen. :( Ik wilde juist graag thuis bevallen, maar nu heb ik een te hoge bloeddruk, dus dat zit er niet meer in.

6. Niet meer actief

ooooooopsie sorry

ik dacht dat je het gewoon over voorgevoelens had ipv voorgevoelens omtrent de bevalling :oops:

7. Tissy

Tissy Actief lid

3 jul 2006
    104
    0
    0
    ik heb altijd gedacht dat ik een jongetje zou krijgen en dat hij te laat zou komen.

Ik heb nu een mooie meid en ze is geboren met 38w2d (ingeleide bevalling) :)

maar wie weet, als ze haar tijd uit had mogen zitten was ze misschien nog wel te laat geweest :rolleyes:

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Kijk dat heb ik nu ook ... ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap het gevoel dat ze te vroeg geboren word en met mij vele anderen waarom weet ik ook niet maar ik ben in januari uitgeteld en ik weet bijna zeker dat het december word :( :(
    Toch maar afwachtten hahaha

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo heb ik heel sterk het voorgevoel dat ik een keizersnede ga krijgen omdat het kindje in een stuit zal gaan liggen.... :( :confused:

10. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik had een sterk voorgevoel dat de kleine tevroeg zou komen, 3 weken geleden al zeg maar.... maar ze is er nu nog niet!

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

dit gevoel heb ik inderdaad ook.....

Deel Deze Pagina