leuke positie jeans!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noura, 7 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik zie zo vaak leuke positie kleding, maar het is me dan vaak te groot. of het is waaaaanzinnig duur.
    en nu heb ik eindelijk een leuke jeans, die super zit en natuurlijk modern is. en betaalbaar, dat ook nog. mischien leuk om eens te kijken op www.mooiverpakt.nl . rond de 25 euro hele leuke broeken, incl verz.
    ik ben helemaal happy. :)

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja er staan idd leuke bij zeg!! Maar ja voor mij is het nu niet echt meer nodig... Ik moet wel zeggen dat ik me spijkerbroeken mis, dus als ik jou was zou ik er zeker 1 bestellen!! ;)

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Is inderdaat niet duur heb gelijk 2 broeken besteld

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Super site!!
    Thanx voor de tip. Komende weken zal ik er zekers gaan bestellen! :D

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Tip, bij promiss heb je ook leuke en moderne spijkerbroeken heb ik me er vorige week een in de uitverkoop gekocht....

6. sim

sim Niet meer actief

die zijn inderdaad leuk!! hoe schatten jullie dat in met de maat dan als je besteld?

7. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik vind het van die foto's vaak zo moeilijk om te zien hoe de broek aan de achterkant zit, vaak zitten er van die rare kleine kontzakken op (als ze er al op zitten...)

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

De maat is heel verschillend, ik heb er ook broeken besteld in het begin van de zwangerschap en de ene 36 past goed en de andere 36 is te groot.
    De broeken met 'foutjes' zijn trouwens goed te doen hoor, en scheelt heel veel in de prijs!
    Ik heb er ook broeken met 'foutjes' besteld!

9. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Dat is echt een supertip!! Ik heb ook gelijk 4 broeken besteld. Ik ben heel erg verslaaft aan mijn spijkerbroeken. Maar voor 100 per stuk ga ik ze echt niet kopen.

10. sim

sim Niet meer actief

ze lijken zo op de foto wel leuk om te zien en ook modern, alleen zit ik gewoonlijk tussen de 36 en 38, bij prenatal had ik twee broeken gekocht 1 = s de andere = m, dus dat verschil wel...

11. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik ben ook gewoon voor de broeken met foutjes gegaan. Normaal draag ik vooral only broeken met vlekken en gaten. Dus een schoonheidsfoutje heb ik geen enkel probleem mee.

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Staan gave broeken op!!!
    Denk dat ik ook wat ga bestellen hehe!
    Mis mn jeans wel moet ik zeggen!!

13. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Leuke en goedkope broeken!

Heb er zelf helaas niets meer aan :cry:

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb er een broek besteld, en van de week binnen gekregen. omdat ik de meeste positie jeans zo lelijk vind. maar mijn eigen heupjeans krijg ik nu echt niet meer dicht.
    ik heb ook een broek met foutje, voor 16 euro! incl. verz.kosten. nou daar kan je niets van zeggen.
    en er zitten gewoon mooie kontzakken met mooie stiksels op.

wat betrefd de maten, ik geloof dat je ruilen mag.

15. sim

sim Niet meer actief

ja dat is echt niet duur zeg, wat voor foutje zit daar in in? ach voor dat geld maakt het natuurlijk weinig uit, alleen draaipijpen vind ik zelf heel vervelend. hoe gaat dat met betalen en hoe lang duurt het voor die binnen is?

16. sweetangel100

Je betaald vooruit en als hun het geld binnen hebben sturen ze de broek op!

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    leuke site,
    Alleen jammer dat ze weinig wat grotere maten hebben.
    Helaas zat er voor mij niks bij maar bedankt voor de tip.
    cynthia

18. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    zitten wel wat gave broeken bij voor die prijzen. Alleen hou k persoonlijk niet zo van per internet bestellen. Zitten er verzendkosten bij? En normaal heb ik ongeveer maatje 36 qua broeken, soms ook 38. Verschilt wel eens per broek en merk. Lastig. Kun je er dan ook bv 2 dezelfde bestellen en thuis passen maar dan mt 36 en 38, en dat ze dan die "verkeerde" weer ophalen? net als bij wehkamp?
    ik ben nu ruim 15 weken, maar pas nog met gemak mijn eigen broeken, dus is voorlopig nog even niet nodig. Er is echt nog heeeeeeeel wienig te zien bij me.

19. sweetangel100

Denk dat als een maat niet past je die zelf naar het postkantoor moet brengen, want de broeken komen namelijk niet met een bedrijf of zo maar gewoon met de post.

Er zijn geen verzendkosten.

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    klopt er zitten geen verz.k. bij, vandaar dat ik voor 16 euro ook heel blij ben.
    en het zijn kleine foutjes hoor, weeffoutje of een klein vlekje. bij mij zit er een weeffoutje van 2mm, nou niets van te zien.
    en je kan ook voor de goede broeken gaan.
    ik ben er zo blij mee, ik krijg alleen maar leuke reacties, zelfs de buurmeisjes van 16/17 viel de broek op.

Deel Deze Pagina