Gloeiend gevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by Whoopie, Sep 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

Jul 20, 2015
    1,488
    308
    83
    Hai meiden,

Ik ben vrijdag 37 weken zwanger en heb sinds gisteren regelmatig gedurende de dag, maar vooral aan het einde van de middag, 'last' van een gloeiend gevoel in mijn gezicht en hals. Het lijken wel een soort opvliegers ofzo! Iemand die dit herkent? Zou het een hormonaal ding zijn?

Verder nergens last van, behalve wat harde buiken, soms wat voorweeën. Maar dat is allemaal herkenbaar van mijn vorige zwangerschap (kreeg toen ook zeer ruim voor de bevalling al last van gerommel).

2. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Ik herinner me dat ook van mijn eerste zwangerschap rond die tijd, ik kreeg er ook echt rode wangen van. Geen idee wat het precies was :D

3. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

Jul 20, 2015
    1,488
    308
    83
    Jaa! Idd, ik krijg ook rode wangen! :D

4. xNadine

xNadine Actief lid

Jul 27, 2016
    383
    39
    28
    Herkenbaar :D ik had het ook, en kreeg het steeds heeel warm over mijn hele lijf, terwijl ik normaal altijd een koukleum was en nu ook weer ben. Misschien heeft het wel met de doorbloeding te maken, al je bloedvaten staan natuurlijk meer onder druk tijdens de zwangerschap :)

5. Boebels

Boebels Bekend lid

Jun 24, 2016
    826
    462
    63
    Ik had dat bij mijn zoon ook. Hier is t na de geboorte helaas nooit meer weggegaan. Echt vreselijk irritant.

6. blieb

blieb Lid

Sep 22, 2016
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Pfoe, zelfs nu al soms opvliegers! Gewoon uit het niets...

Succes met de laatste "warme" loodjes!

Share This Page