Hoi dames. Even een vraagje, weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik ben 5 weken geleden ongi geweest. Dat was een vreemde met een paar dagen niets tussendoor., wat ik nooit gehad hebt. Nu heb ik van de week een paar dagen , een ongigevoel gehad, maar er komt niets. Ik loop steeds naar de wc...maar niets.... Nu had ik eergisteren een test gedaan...maar negatief. Wat moet ik hiermee? Ik had wel in lichte mate een griepje...lees 38,5 gr.koorts, maar verder niet ziek ervan...behalve.een vreemde keel. Heb niet het gevoel dat het er invloed op hebt... Dit word mijn 3e ongesteldheid na een periode botstvoeding. Ik ben een paar jaar eerder ook snel zwanger geraakt na bv. Maar nu geeft hij negatief aan. Maar wel die krampen al sinds zaterdag...wat vinden jullie?
Wat geeft negatief aan? de zwangerschapstest? Het lijkt mij dat als je zwangerschapstest negatief is je niet zwanger bent. Je zegt dat je ziek bent geweest, door ziekte kan je eisprong uitgesteld worden waardoor je ook later ongesteld wordt. Of ben je niet overtijd? Of misschien komen de krampen van je darmen vandaan en niet van je baarmoeder?
Nee, het betreft een zw.test. het kwam duidelijk van ongikrampen. Je hebt met een eisprong geen ongikrampen toch?? Het was de tijd om ongi te worden.