Hoe stort ik mn schoonmoeder in het cement?

Discussie in 'De lounge' gestart door ramona0309, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Natuurlijk is het onderwerp niet "letterlijk"bedoeld..... maar denk wel dat jullie zo begrijpen wat ik bedoel........

Na gister weer een aanvaring gehad te hebben, ben ik het mens zo zat......!
    Achter het behang plakken is niet meer voldoende... die fase hebben we gehad......

Hoe kan zo'n lieve vriend uit zo'n raar mens geboren zijn.......
    iemand die zo egocentrisch is..... zielig kan doen, en precies weet hoe ze haar kind moet bespelen.......

Wie nog meer van die schoonmoeder...?
    Dan graven we een grote kuil en leggen geld bijeen voor het cement......

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Zo`n schoonmoeder had ik ook.
    Walgelijk!

Maar ik wil haar gewoon nooit meer zien,dus ik heb geen cement meer nodig ;)
    Alhoewel ik het niet erg zou vinden als ze per ongeluk in een bak cement zou vallen...

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    IK DOE MEE!
    kan er ook een schoonvader bij?

hier ook altijd maar alles slikken na alle wat er is gebeurt maar GGGrrrrrrrrrrrrrr dat mens inderdaad onder het cement storten!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.991
    113
    Haha, ik pak het wat grondiger aan. Schoonmoeder in een vaatje koningswater en er blijft niks meer van d'r over. Oh, wat een rust...

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ikz eg altid vriend heb je voor het uitkiezen maar die schoonouders erbij helaas... die hebbie niet voor het kiezen helaas bah..

6. ramona0309

Ook goed hoor.... we zullen kosten nog moeite besparen......!

En tuurlijk schoonvaders, schoonbroers of eventuele eigen familie mag er ook bij!........

Alles ging goed trouwens.... tot de geboorte van mijn zoontje....
    pffff.... schoonmoeder die hun plaats niet kennen.... zich als moeder zien... en als lid van t gezin..... :sick:

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Diepe kuil,zware hamer en ongebluste kalk.. ;)

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Oooo mag ik de mijne ook opgeven daarvoor.

Moet er morgenavond bij op de koffie, zit er nu al van te balen.
    Alles wat zij doet en denkt is goed en wat een ander doet en denkt is raar of belachelijk.
    Ook zit ze nu elke keer aan m'n buik, wat ik van iedereen kan hebben, maar niet van haar. En ik ben van plan om er morgen toch echt iets van te zeggen. :evil:

Vindt het soms wel moeilijk hoor, want wil m'n vriend totaal niet tegen zijn moeder opzetten, maar hij moet toegeven dat ik vaak toch wel gelijk heb. :)

Groetjes Tamara.

9. ramona0309

Heel herkenbaar.... hier hetzelfde probleem.....
    Zijn moedergevoelens zitten ook diep... vader overleden toen hij 8 jaar oud was.... al misbruikt zij die situatie ook......

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hebben we al een plaats in nederland afegsproken waar het pkaats moet vinden ? dan doe ik ook mee namelijk !

de mijne is zo schijnheilig dat ze alleen ze vies en gemeen doet als me mannetje er niet bij is !
    heb me mannetje al voorbereid dat ze strax 1x op kraamvisite mag komen en daarna heel mss de maand er op maar zeker niet eerder ! ze toont nu ook geen enkele intresse in mij de zwangerschap de baby of wat dan ook ( ze heeft nog geen paar sokjes gekocht ! ) dus dan hoef ik je ook niet aan me bed te hebben !

ik zou dit weekend wel kunnen en me schoonmoeder ook , kunnen jullie dan ?

11. ramona0309

Beetje centraal in Nederland....?

12. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hier in het zuiden hebben we een ondergronds gangenstelsel van de St.Pietersberg.
    Schoonmoeder gewoon na 2 kilometer achterlaten zonder broodkruimels,hoor je nooooit meer wat van :D
    Waarom geld uitgeven aan cement?

13. ramona0309

Hahahaha maar Ratten overleven toch gewoon in bergen......?

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

onkruid vergaat toch niet

15. ramona0309

nou we kunnen het allicht proberen.... toch?
    Elke maand dat het weg blijft is er weer 1.......

En als mn kraambed iig maar onkruidvrij is deze keer.....

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou ook een plek je willen reserveren wel gelijk voor 5 personen! ze komen er niet in hier gelukkig zijn we bezig voor een anderhuis ver weg van hun

17. Dushi

Dushi Niet meer actief

Manipuleren leer je al als kind, sterker nog een baby ontdekt al snel hoe hij je in beweging krijgt.

Mijn schoonmoeder pakte elke mogelijkheid om haar zoon eens te zien. Door mijn wederhelft is ze iemand geworden waar ik van walgde. Hij ging nooit eens voor zijn plezier langs, alleen als ze iets van hem nodig had. Jammer, want je kunt een veel betere band hebben met je moeder.

Helaas zijn ze er te laat achter gekomen. Een jaar voordat ze stierf hebben ze de toen inmiddels opgelopen spanning/ruzie bijgelegd (ik had me er natuurlijk mee bemoeid, die zieke schoondochter ;) ). Alles zou beter worden, maar ik ben nooit meer langsgeweest.... mijn wederhelft dat jaar een paar keer.

Op de crematie hebben een aantal mensen mij niet gecondoleerd.... voor sommige had ik het nog steeds gedaan.... ziek, heel ziek gewoon.

18. ramona0309

Dushi...
    Als mensen overlijden hebben ze altijd een zondebok nodig...

Mijn vorige partner is overleden door een ziekte... binnen... 10 maanden ziek en dood.....
    Zijn familie zag het als mijn schuld dat hij niet meer vrolijk was als voorheen... want ik was een pesimist....
    ik had namelijk al gelezen dat deze ziekte niet zoals een griep over zou gaan...... dus ik had hem met mijn pesimistme aangestoken... (in hun ogen)....
    Niet dat als je ziek bent en niets meer kan je minder vrolijk bent door deze situatie.....

Zij hadden trouwens op zijn crematie zonder mijn medeweten in zijn ex en haar ouders uitgenodigd... erg pijnlijk....
    dus toen ook al geen geluk met mijn schoonouders... nu (zoveel jaar later) andere vriend in verwachting van een tweede en weer pech met schoonmoeder....

Beetje off-topic... maar denk niet dat de TS (ikzelf dus) dit erg vind :)

19. Dushi

Dushi Niet meer actief

Toch vreet het aan je.

Het was goed bedoeld. In eerste instantie was ze natuurlijk kwaad, omdat ik mijn wederhelft zijn ogen deed openen. Hij stopte met het op commando langskomen en klusjes doen. Ging niet gelijk gezellig zomaar een bakkie doen.....
    Toen heeft ze sympathie gezocht bij mensen om haar heen. Deze zien mij nog steeds als heks.

Wel lief van mijn wederhelft dat hij volledig gebroken heeft met iedereen die maar met zijn moeder omging.

Terug naar de topic, als ze nog leefde..... Goed plan !

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Volgens mij hebben we nodig: een deel water, een deel zand, en dan grof grind, en voor de zekerheid een molensteen met ketting zodat ze toch niet ,alsnog, boven komen drijven.

Deel Deze Pagina