Ik heb sinds een dag of 3 elke dag rond 18 uur ontzettend gloeiende wangen. Ze zijn dan helemaal rood en ontzettend warm, terwijl ik hetzelf niet warm heb. Herkent iemand dit? En kan dit met zwanger zijn te maken hebben? Jose
Dat heb ik ook sinds gisteren... Rond een uur of 4, 5 in de middag heb ik het steenkoud maar wel gloeiende wangen...
jah idd...ik heb het niet steenkoud maar ook niet warm, nu heb ik bijvoorbeeld wel koude voeten en handen
Heel herkenbaar! Het was een van de eerste dingen waardoor ik vermoedde dat er zich misschien wat in mijn lichaam afspeelde en zie mijn banner. Had het wel de hele dag zodra ik 's ochtends opstond.... en nu nog steeds! Dus wie weet voor jou! Succes!
hallo allemaal Ik ben nieuw hier. Ik heb nu sinds een week ongeveer de hele dag een zeer warm gezicht. Voor de rest heb ik het koud. Hoop dat dit inderdaad iets wil zeggen maar zal nog maar niet teveel hopen he Groetjes
bij mijn eerste zwangerschap had ik inderdaad ook hele gloeiende wangen! ik had het niet eens zozeer heel warm, maar mijn gezicht gloeide gewoon... succes, duim voor je!
ik heb het eigenlijk bijna elke maand na mijn eisprong, sinds ik gestopt ben met de pil. Zal er mee te maken hebben dat mijn/je temp na je eisprong een stuk(je) hoger ligt dan in de periode hiervoor. Maar wie weet, zal bij iedereen anders zijn...
Ik heb ook gloeiende wangentjes en koude handen. Ik zat al te denken.. een aankomend griepje of toch...... aaargh nog een paar daagjes! Ik duim voor jullie meiden.
Ik had dat ook tijdens mijn 1e zwangerschap, bij mij deed het gewoon zeer. Het voelde heel branderig aan en alsof er allemaal scheurtjes in mijn wangen zaten.
Jaa ik herken dit ook heb het ook, maar had het vorige maand ook en toen kwamen de duivels alsnog op de koffie... dus ja voor mij is het in ieder geval geen zwanger zijn symptoom
Zou ik nu kunnen zien of ik zwanger ben als ik ga testen,want ik mankeer van alles. Lichte misselijkheid, heel erg moe, pijnlijke borsten, warme wangen. Lichte pukkels op mijn voorhoofd. Maar ik wil nu wel even weten wat er met me gebeurd, maar kan ik nu al een test doen? Liefs Sun
tjah er zijn zwangere vrouwen die al 4 dagen voor NOD positief testen dus het kan wel, maar verschilt per vrouw hoe snel en hoeveel HCG je al hebt aangemaakt...
Ook dit heb ik nu al twee rondes gehad. Het heeft waarschijnlijk gewoon te maken met bepaalde hormonen die je hebt in de laatste twee weken van je cyclus. ps: ik werd dus wel ongi beide keren!
Ik heb vanaf het begin van mn zwangerschap erg vaal last van gloeiende wangen..dus wie weet dames! ik zal duimen!