Het onderwerp zegt het al. Daar er toch veel vragen over worden gesteld, misschien toch eens leuk om een poll te openen. Misschien ook leuk om te vertellen waarom je ervoor gekozen hebt.
dagravit mama en baby.. het enige vitaminepreperaat voor zwangeren met metafolin; De enige met Metafolin®, de natuurlijke, actieve vorm van foliumzuur Dagravit Mama & Baby bevat als enige naast foliumzuur ook het bijzondere Metafolin®. Foliumzuur wordt in het lichaam omgezet voordat het door het lichaam opgenomen kan worden. Deze omzetting verloopt niet bij iedereen even efficiënt. Daarom heeft Dagravit Mama & Baby Metafolin® toegevoegd. Metafolin® is de natuurlijke, actieve vorm van foliumzuur en dat betekent dat deze vorm niet meer omgezet hoeft te worden en dus direct beschikbaar is voor opname in het lichaam. Je kunt Dagravit Mama & Baby langer blijven gebruiken. Dus ook als het niet meteen lukt om zwanger te worden, kun je deze vitamine gewoon door blijven slikken.
nee, ook voor meiden die zwanger willen worden, meiden die zwanger zijn, en meiden die borstvoeding geven , voor iedereen dus
Ik slik foliumzuur 0,4 mg van etos huismerk... Ik was daar en vroeg aan de kassamedewerkster dat ik op zoek was naar foliumzuur en toen gaf ze me deze.. Staat op dat het speciaal is voor vrouwen die zwanger willen worden of al zwanger zijn dus zal wel goed zijn. heb er verder geen specifieke reden voor waarom ik dat merk heb.
toen ik stopte met de pil heb ik foliumzuur bij de apotheek gehaald, dit zijn tabletjes van 0,5. zitten 90 tabletjes in voor 1.75 Zat laatst wel te twijfelen om van de drogist foliumzuur mee te nemen met vitamines maar die zijn veel duurder denk wacht nog wel even af tot ik echt zwanger ben
ik gebruik vitaminen van het kruitvat, voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn en/of borstvoeding geven. Kom zo even niet op de naam. Zit 0,4 foliumzuur in. Zijn wel flinke pillen!
Voor mijn dochter eigen merk Kruidvat. Nu ik zwanger wil worden van de tweede Gravitamon, zoals jullie kunnen zien is onze dochter net 5 maanden. De vk had tegen m'n schoonzusje gezegd dat als je snel een tweede wilt/ krijgt je het beste Gravitamon kunt nemen, vanwege de verhoudingen vitamines e.d.
Zijn er ook mensen die alleen foliumzuur slikken en niet een multivitaminepreparaat? Dit kan je toch altijd nog gaan doen als je daadwerkelijk zwanger bent? Is het echt noodzakelijk om multivitamine te slikken of kan je het ook gewoon met alleen foliumzuur af?
Het slikken van een tablet van 0,4 milligram per dag is voldoende. Maar het is geen probleem om tabletten van 0,5 milligram foliumzuur te slikken.