Hello, Deze vraag stel ik voor mijn zusje die zich nu enorme zorgen maakt. Zij is nu ong 26 weken zwanger en gisteren had ze de 3d echo..en toen kwamen ze erachter dat ze tekort vruchtwater heeft. Disndag moet ze voor controle naar de verloskundige en deze heeft ze al gesproken hierover en het enige wat zij kon zeggen was: "kijk niet op het internet" Enerzijds logisch maar anderzijds wil je gewoon wat meer info. Op de 20 weken zag alles er perfect uit..en ook geen groeiachterstand..integendeel..de groei was meer als gemiddeld. Nu vraag ik me af kan dit van tijdelijke aard zijn...en wat kan zij er zelf aandoen?
ik zou deze vraag even stellen aan de verloskundeige link op deze site onder vlinder tuin ik heb hier verder geen ervaring mee ik hoop dat alles goed zit!
ze kan rusten, dat is volgens mij dan heel belangrijk voor de aanmaak van meer vruchtwater, ik heb er geen ervaring mee persoonlijk maar het kan iets betekenen en het hoeft ook niets te betekenen, dat is nu zo lastig, je weet dus niet wat ze de vk geadviseerd hebben, ze zal waarschijnlijk bij de gyn een uitgebreide echo krijgen om afwijkingen uit te sluiten, veel sterkte en laat het gauw dinsdag zijn!