Hallo dames Ff een vraagje zit een weekje voor mijn nod heb nu al 2 dagen last van gloeiende wangen ze zijn ook beetje rood Wie herkent dit als vroege zwangerschapssymthoon?
ik heb dit wel gehad... nu geen last meer van heel af en toe.. maar had toen ook echt last van opvliegers..!
Ik ben momenteel zo'n 4 - 5 weken zwanger en heb hetzelfde inderdaad. Gloeiende wangen en een warm gevoel rond de lippen. Maar verkijk je niet teveel op 'vroege' symptomen. Heel veel symptomen worden ook gewoon opgewekt door de hormonen in de laatste helft van je cyclus. Ik liet mezelf ook enorm voor de gek houden daardoor
Voor hier lijkt het te vroeg aangezien in afgelope weekend knal had zaterdag/zondagmorgen.. maar idd ik heb er wel last van.. maar lijkt mij veel te vroeg voor mij.. maar idd normaal noooittt...hihi geloof nu echt dat hele lijf overhoop is.
Ik had er de vorige ronde ook ontzettend last van gedurende een kleine week voor mijn nod... Evengoed gewoon ongesteld geworden. Dus het zegt helaas nog niets!
Hoi, Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en ik heb het ook sinds een paar dagen, dus wie weet.. Maar ook ik ben in vorige rondes een aantal keren goed voor de gek gehouden door mijn lijf! Hoop voor jou natuurlijk dat het een zwangerschap blijkt te zijn
Hier heb ik ook last van! Samen met gevoelige tepels, buikkrampen en wat pijn in m'n lies af en toe (m.n. bij plots opstaan) weten jullie wat dit kan zijn? Ik weet nietprecies wanneer ik ongi moet worden net gestopt met de pil sinds 23 sept... Optillen of toch zwanger???