Veel witte vloed en net lichtroze

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Swing, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Swing

Swing Lid

5 aug 2012
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 Swing, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
    Hoi dames!

Ik heb een vraagje, ik weet niet of ik het onder dit topic moet plaatsen eigenlijk.
    Sinds een paar weken (3 denk ik) heb ik last van veel witvloed. Vooral als ik naar het toilet ga komt het eruit en er zit ook altijd nog veel op het wc-papier na afvegen. En dit is zowat bij elk wc-bezoek en tussendoor loopt het soms ook gewoon in mijn ondergoed.
    Ik ben aan de pil (die ik niet altijd even goed slik, domdomdom) en ben afgelopen week ongesteld geworden in de stopweek (voor zover het ongesteld was, het was erg weinig en niet echt rood bloed, maar eerder roze). Direct nadat dat weer voorbij was kwam de witvloed weer.
    Net ging ik weer naar het toilet en toen was het lichtroze vloed. Zag er verder hetzelfde uit als witvloed maar dan dus wat lichtroze van kleur.
    Ook last van extreme vermoeidheid en hoofdpijn, maar dat eigenlijk terzijde.

Herkent iemand dit? En wat betekende het voor jullie dan?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Witvloed heb ik altijd al last van gehad en ik neem aan jij ook?
    De tussen bloedingen wegtik ook niet wat het kan zijn.
    Het kan van alles zijn eigenlijk.
    Weet niet of je de pil " wel èèns" vergeet of ècht dagen niet slikt??
    Het is iniedergeval niet slim als je niet zwanger wil raken.

3. Swing

Swing Lid

5 aug 2012
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja ik heb inderdaad wel eens last van witvloed, maar nooit zoveel en zo lang..
    En de pil vergeet ik helaas wel eens 2 a 3 dagen, gewoon domheid en denken dat het wel mee zal vallen

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    En wel onbeschermde sex?
    Ik zou toch maar eens testen..

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Na 2 à 3 dagen is hij inderdaad niet meer veilig....dus als een zwangerschap niet gewenst is waarom dan niet veilig?

Voor nu zou ik even voor de zekerheid testen en dan gewoon afwachten.
    Ben je over 1week nog niet ongesteld dan nog eens testen..succes!

6. Swing

Swing Lid

5 aug 2012
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja wel seks dus.
    Maar kijk, ik had last van veel witvloed dus ik dacht dat kan de maken hebben de aankomende menstruatie. Toen had ik vorige week stopweek van mijn pil en toen ben ik ongesteld geworden, maar niet ontzettend veel (ook niet niks zegmaar).
    Toen had ik nadat de ongesteldheid over was meteen weer last van witvloed, wat naar mijn idee vreemd is toch? Ongeveer 5 dagen nadat de ongesteldheid over was ging de witvloed over in liCht roze witvloed. Volgende dag was dit wat oranje bruinig en nu weer last van witvloed. Waar komt dat vandaan? En ook dat je er zoveel last van hebt vlak na menstruatie?

7. Swing

Swing Lid

5 aug 2012
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Het is sinds gister over gegaan in bruin achtige afscheiding..
    Wat is dit toch? Heb ook ongesteldheidskrampen, maar mijn ongesteldheid zit er nog lang niet aan te komen..

Deel Deze Pagina