glorix doekjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hallo dames,

een vraagje, Wie van jullie gebruikt ook die glorix doekjes (of van een ander merk) zijn van zo'n hygiene doekjes. Ik doe er veel mee poetsen, vooral voor de wc vind ik ze ideaal. Handschoenen aan doekjes bij de hand. Vind dat veel hygienischer dan met een sopje waar je telkens je spons in uitwringt nadat je in de pot bent geweest om dat weer verder te gaan met de rest van de wc. Vind niet snel iets vies, maar de wc vind ik dus wel echt smerig om te doen. Vandaar dat ik het met die doekjes doe, die gooi je gewoon weg en dan pak je weer een nieuwe. Manlief vind dat het dan niet schoon is, het moet perse met een sopje ;). Wat vinden jullie?

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik doe elke dag de wc even met zo'n glorix doekje: deurklink, slot, doortrek-knop (?), kraan, wastafel, wc bril en dan de rand van de pot.

En in het weekend met sop.

3. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ik gebruik ze ook hoor. Vind het veel schoner dan zo'n sopje.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik gebruik ze ook voor de keuken/slaapkamer/badkamer/deuren/tafel en de rest ;). Doe die ook wel eens in de zoveel tijd met een sopje hoor daar niet van, maar als het niet zo heel erg smerig is doe ik dat ook met die doekjes

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    elke dag een doekje erover heen(ja die van de glorix:p)
    En dan als de badkamer een grote beurt krijgt, dan de buitenkant van alles met een sopje.

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik gebruik ze ook veelvuldig, ook voor de wc/badkamer/keuken.
    ideaal.. als ze vies zijn, hop weggooien en nieuwe pakken.

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik doe het zelf altijd wel met een sopje. Vind ik het fijnste. Die glorix doekjes die vind ik zo dun en dan heb ik het idee dat ik bijv niet in elk hoekje van de wcbril kom. Een doekje gaat ook sneller.
    Tussendoor doe ik de wc weleens even met een Kruidvat schoonmaak vochtig doekje, maar als ik de wc echt ga schoonmaken dan echt met een sopje. Doe het zonder handschoentjes. Vind de onze niet echt vies.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat is die van ons ook niet, maar vind het id gewoon vies. Kan veel zonder handschoenen aan, maar bij de wc moet ik echt wel handschoenen aan haha

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ideaal toch die dingen? Ik gebruik ze voor zo ongeveer alles.
    Lekker makkelijk en schoon, in een sopje zitten na 1x uitspoelen al bacterien.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    maar ik ben blij dat er meer zijn die die doekjes gebruiken, kan ik straks even mijn man laten zien dat ik niet de enige ben (het erge is dat we daar nog ruzie over hadden, en dat ik daarna van gif het hele huis maar na ben gegaan met een sopje omdat meneer dat perse wilde)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    i know

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Als er nou echt poepresten op de rand vd wc zouden zitten, dan zou ik ook handschoentjes gebruiken. Maar we zitten allebei op de wc en de wc blijft aardig schoon. En na het schoonmaken dan spoel ik altijd de emmer goed af en ik was mijn handen goed.

13. Ik gebruik ze ook voor de dagelijkse beurt van de WC.
    En 1 keer per week even grondig met een sopje dan.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vind die dingen ideaal. Ik gebruik ze inderdaad ook voor de wc, daar gebruik ik dus nooit een sopje voor. Verder gebruik ik ze voor de keuken (tegeltjes, aanrechtblad, buitenkant keukenkastjes) en voor alle plekken waar vieze kattenpootjes zijn achtergelaten.

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, ik vnd die glorix doekjes een stuk hygiënischer dan een sopje hoor...

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

17. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik zweer ook bij die doekjes, ideaal! Ik heb ze dan alleen niet van Glorix maar van de Lidl :)

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn vriend kwam er mee aanzetten...hihi hij zegt voor jou om dat het dan makkelijker schoon te houden is:D Vond het wel schattig!Ik vind het erg handige doekjes,vooral voor aanrecht en het plankje van de kinderstoel.

19. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik gebruik ze ook en als mijn man het niet goed zou vinden mag hij het zelf doen zoals hij vindt dat het zou moeten.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, die heb ik ook!

Deel Deze Pagina