Hoe heet dat ook al weer?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Nou zeg... heb een vlaag van verstandsverbijstering ofzo..
    Hoe heet ook al weer zo een wiegje die je naast je eigen bed zet met 1 kant open... die je tegen je eigen bed aanschuift en zo alsware je eigen bed vergroot...
    kan het niet uitstaan dat ik het niet weet!

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    co sleeper?

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    yes thnx!

4. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Onze cosleepers....

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    We hebben idd een erg breed bed, bijna 3 meter!

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Heb er nog nooit van gehoord en het ook nog nooit gezien.

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Klopt, je ziet het hier maar weinig. De kraamverzorgster had het in haar twintig jarige carriere nog nooit meegemaakt. Voor ons werkt het goed. We willen de kinderen graag bij ons hebben en niet apart op een kamer.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Yake, misschien een beetje een vreemde vraag hoor, maar wat als je dan de liefde wil bedrijven samen, hoe doe je dat dan met je kind die er naast ligt?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    eeehm waardevol dat is toch precies hetzelfde als dat je je kleintje in een wiegje naast je bed laat slapen? Je bed is toch niet de enige plek om de liefde te bedrijven...

Ik wil mijn vader vragen om er straks als ik zwanger ben een voor mij te maken. Ik wil er eigelijk nog een plankje aan vast hebben waar ik luiers enzo op kan leggen voor het geval dat...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heel mooi yake!

11. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ziet er inderdaad mooi en gezellig uit!

12. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Dank, dank!

Waardevol, gelukkig hebben we naast onze slaapkamer, nog twee slaapkamers, een woonkamer, noem maar op.... :)
    We hebben het nog nooit gedaan en we zullen het ook nooit doen met onze kinderen naast ons, vind ik totaal niet kunnen!

Groetjes,

Jacqueline

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar ik moet er niet aan denken! Bij kleine baby'tjes snap ik het wel, maar zodra ze doorslapen: hup naar hun eigen kamer! Ilias slaapt al vanaf nacht 1 op zijn eigen kamer. Die grens aan de onze en vanuit bed kan ik hem soms zelfs horen ademen. De deuren staan hier altijd open. Alleen toen hij laatst ziek was, sliep hij op onze kamer.

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ziet er heel gezellig uit zeg!

Hier gaat zoiets niet...meneer vind het feest als ie bij ons in bed mag! Hahaha! Haren trekken...ogen eruit steken..noem maar op!

En toen hij heeeeeeeeeel klein was ging hij al niet slapen! Hij heeft ook echt maar 5 dagen bij ons op de kamer gelegen!

SOms wel jammer hoor...

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hoogst waarschijnlijk had dit anders geweest wanneer hij gewoon altijd bij jullie op de kamer 'aan' jullie bed geslapen had, dan was hij niet anders gewend dan dat dat bed was om te slapen en niet om te spelen enzo ;)!

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Misschien wel idd...maar ook in zijn wiegje sliep hij niet als wij ook op de kamer waren!

Lag hij alleen als ik even beneden was wel! Zonder problemen!
    Maar als er ook maar iemand was...en al lag ik te slapen...hij was wakker! Hahaha!

Hij is denk ik net als zn vader....hij wil het liefste ruimte in bed en geen geknuffel en gezelligheid! Hahahaha!

Dan moet de volgende maar op mama lijken en daar heeeeeeeeel veel van houden!

17. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ach, hier wil de oudste ook nog weleens spelen en soms spelen we gewoon (als de jongste nog niet ligt), maar als ze echt moet slapen dan zeggen we het gewoon en houden we onszelf slapende. Dan is de lol er gauw vanaf, hoor!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij mij is het ook de bedoeling voor alleen de eerste 6 maanden ofzo. Als ze nog nachtvoedingen nodig hebben...

Emma slaapt ook wel eens tussen ons in als ze s nachts wakker is ofzo neem ik haar tussen ons in maar voor altijd vind ik zo een co sleeper fijner!

En ik ben vastberaden om de borstvoeding te laten slagen bij de volgende...
    maar ik loop wel erg hard van stapel, ben nog niet eens zwanger! Wou alleen ff de naam weten om het aan mijn vader te laten zien zodat hij het kan maken!

O ja Yake vraagje, hoe zit dat ding aan jullie bed vast?

19. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hoi, hoi,

omdat we een oud bed hebben en de ledikantjes niet duur waren (goedkoopste van Ikea, nu 35 euro) hebben we ze met schroeven vastgezet en met tie-rips. Omdat je altijd een flinke ruimte overhoudt hebben we stroken schuim (plusminus 10cm) naast de matrasjes gelegd. De hoeslakentjes liggen er gewoon om heen, dus die stroken zijn niet te zien.

Voor de borstvoeding is het ideaal; ik geef het inmiddels al twee jaar....

Succes! Ook met het zwanger worden!

20. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Ziet er wel erg gezellig uit maar ik moet er niet aan denken om de kleine iedere nacht naast me te hebben. Gewoon lekker op zijn eigen kamertje.

Deel Deze Pagina