k gebruik ze ook ideaal bn nogal een schoonmaafreak en die doekies zijn gwn hartstikke handig!! khb ze van de action dat gele pak.
Ik gebruik ze ook, en vind het een stuk hygienischer dan een sopje. Ik zou dus echt niet het hele huis zijn gaan schoonmaken met een sopje he, had manlief hier dus echt zelf mogen doen. Hier geldt de regel: Niet eens met de manier waarop ik ht huishouden doe: dan doe je het maar lekker zelf. Geloof me mijn man heeft nooit meer commentaar nadat ie het 1 keer moest doen... Want ook ik kan commentaar hebben MWUAHAHA
Ik gebruik de doekjes voor de wc elke dag. Maar maak daarnaast ook nog 2 keer in de week met een sopje schoon.
Ik heb ze ook, maar dan van de Lidl, W5-doekjes ofzo heten ze. Gebruik ze al jaren, ideaal. Eens per week maak in de w.c. met een sopje schoon, verder zwabber ik regelmatig even zo'n doekje overal langs. Mijn schoon-oma had al een keer bijna die doekjes gepakt voor het verschonen van Robin, aaaah, gelukkig zagen we het op tijd, ze dacht dat het billendoekjes waren.
Hier ook doekjes voor de wc. Ik heb ze van de Lidl. Ikzelf doe het niet met een sopje. Onze schoonmaakster (1x in 2 weken) doet dat wel.
Ik gebruik die doekjes ook, met chloor voor het toilet en zonder chloor voor de rest van het huis. Poets er nog net de billen van mijn dochter niet mee
hihi grappig om te lezen dat veel van jullie die doekjes ook gebruiken. Ik vind ze ook super ideaal (heb ik niet al vaak gezegd ). Maar idd, de volgende keer als ik commentaar krijg kan mijn man het lekker zelf doen zoals hij het wil!
ik vind het echt een uitvinding! ik gebruik ze vooral voor het toilet thuis, maar ook op mn werk ligt een pak om mijn bureau enzo een keer af te doen.
Voor de toilet gebruik ik van die alchol doekjes, elke dag. Verder gebruik ik een sopje, vind ik veel fijner. Maar ik maak ons sopje altijd met Dettol.
Ik gebruik af en toe ook die doekjes, maar doe het het liefst met een sopje. Heb altijd het idee dat zo'n doekje niet echt opneemt...soms zijn er stofdeeltjes die gewoon niet op het doekje komen.
Die doekjes zijn erg ideaal! Ik gebruik ze voor alles (ik koop de schoonmaakdoekjes bij de liddle). Erg handig hoor, beter en sneller dan dat gedoe met een emmer en sop enz. En voor de kids gebruik ik de babydoekjes (ook vochtig, en ook van de liddle). Makkelijk om hun gezichtjes en handjes enz mee schoon te maken! Lekker snel en makkelijk. Waarom moeilijk doen, toch ? haha
Ik heb bij het gebruik van een sopje juist het idee dat ik als ik 1x die lap over de wc gehaald heb en in de emmer heb uitgespoeld dat ik met smerig water/sop zit schoon te maken. Zo heeft iedereen weer zijn voorkeuren.
Ik vind het ook echt ideaal.. Bij mij krijgt het niet echt de kans op vuil te worden dus kan het vuil ook niet verplaatsen Maar als je het schoonmaakt met het doekje en er daarna met een droge theedoek/papiet overheen gaat is het stof vrij
ik heb een lege spuitfles waar ik bleek, allesreiniger en water in stop, dat spuit ik op de oppervlakken en dan met een keukenrol alles afnemen. geen last van vieze doekjes etc. Huiskamer en rest vh huis doe ik met Dettol, ook het dweilgebeuren.
De hygiënische doekjes van het eigen merk van C1000 zijn trouwens ook heel erg goed om je handn schoon te maken na het verven met lakverf!