ik gebruik die doekjes nooit. Ik heb voor badkamer en wc ook geen sopje. Doe dat met een doek en dan onder de kraan continue uitspoelen. Dan chloor op doek en wc poetsen en dan weer uitspoelen. Hoop dat het duidelijk is. die doekjes zijn wel handig maar ik heb dan echt niet het gevoel dat het echt goed schoon wordt.
ik gebruik ze voor alles! gewoon om mee te stoffen, aanrecht.. wc... zelfs om vieze vlekken van de vloer te halen, als ik te lui ben om te dweilen! eerder maakte ik wel altijd een sopje, maar ik ben veel makkelijker geworden!
Ik gebruik ze eigenlijk nooit. Vind ze veelste duur en heb het idee dat ik het vuil verplaats. Meubels neem ik altijd af met plege. Keuken met musclespray en een vaatdoek. wc en badkamer met chloor en allesreiniger vn ajax. Ik vind een sopje niet echt vies hoor. Als het water vies is pak ik gewoon een nieuwe emmer en voor de wc enz pak ik altijd een ander sopje. Vaatdoekjes was ik altijd op 95 graden dus zijn de bac. er ook weer uit. Volgens mij heb ik 6 pakjes van die doekjes nodig om 1x het huis te poetsen haha
haha ja dat ga ik ook doen, als hij langs me op de bank zit en ik zit toevallig hier, kom ik toch ineens mijn eigen topic tegen . Kijk schat ben niet de enige die het met die doekjes de wc schoonmaakt
Hier ook 1 hoor! Hahaha! Vind het erg makkelijk! Niet alleen voor de wc, maar ook voor de keuken enzo. En de kinderstoel....en vandeweek had de kat op de grond gekotst...nadat ik de resten had weggespoeld door de wc.....nog even met zo'n doekje na geboend! Ideaal! Welke ik heb hangt eigenlijk af vn waar ik boodschappen doe en wat er in de aanbieding is...heb ze nu van AH eigen merk. was toen twee voor de prijs van één
ik gebruik voor de wc die van wc-eend. Is speciaal voor het sanitair. Lekker grote en dikke doekjes zijn dat. En je maakt zo vaker de wc schoon. Tenminste, ik wel. Een doekje pakken is sneller en makkelijker dan een sopje klaarmaken. Voor de vloer heb ik speciale vloerdoekjes. Alleen voor de wc dus zo hard gaan ze er niet doorheen. Lekker makkelijk, schoon en snel
ik zweer ook bij die van wc-eend. Die tenminstte niet zo nat als die van glorix, en idd groot en stevig Ik ga iedere dag wel even met een doekje over het toilet, en nog 1 voor het wasbakje, rolhouder en knop om door te trekken