Zijn jullie tevreden? Hebben jullie abonnementen op meerdere boxen? Sinds een aantal maanden ben ik geabonneerd op de glossybox, de ene maand ben ik meer tevreden dan de andere. Heb wel een persoonlijk profiel ingevuld, maar merk hier nog weinig van, of ben ik te ongeduldig? De boxen kosten volgens mij allemaal hetzelfde, ben nieuwsgierig waar jullie tevreden over zijn. Poll: welke box hebben jullie?
Ik zat er ook aan te denken om een soort gelijke topic te openen. Ik ben ook benieuwd. Ik heb mij geabboneerd op beautybox maar heb hem nog niet ontvangen. Mijn zusje is geabboneerd op de glossybox en zij is er tevreden over.
Ik opzich ook wel over de glossybox, maar heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Ik hoop dat je de box snel ontvangt, ben benieuwd!
Ik heb de glossybox en de box van truly yours. Afgelopen maand vond ik de glossybox tegenvallen, maar de voorgaande maanden was deze super! De truly yours box is me nooit tegen gevallen. Ik heb enkele keren de beautybox gehad maar vond deze in het algemeen minder, meer samples,,..
Ik heb de glossybox en de beautybox en ik vind ze allebei erg leuk, al viel de glossybox me afgelopen keer een beetje tegen. Ben benieuwd naar de boxen van mei, ze komen donderdag
Het zijn boxen met samples of soms normale formaten van redelijk grote merken om te proberen. Voor alle boxen betaal je 12,50 euro en deze wordt thuis bezorgd. Ikzelf heb de glossybox en heb dit topic geopend om te kijken of andere boxen de moeite waard zijn ook. Google maar eens op deze drie boxen. Ik kan in ieder geval niet meer zonder.