Pff, idd bloedheet hier ook. Ik ga iedere dag wel even wandelen met de baby, al is het zo warm. Moet toch wel blijven bewegen he?
dat is ook zo... ik ga ook gewoon naar buiten met de kids maar niet te lang want als ik er al aan denk krijg ik het al warm
ik heb de glossybox en superhappy mee, vandaag binnen en zat gewoon voor 35 euro aan producten in!! TOPPIE!!
ik vind trouwens die mini versies van mascara perfect, ik gebruik het niet zo vaak en gaat snel over datum (officieel moet je het niet te lang laten liggen zeg maar) en ik doe zo weinig dat het vaak na 3-4 maanden nog er ligt, deze kleintjes zit minder in dus gaat minder over datum (zouden ze zo wel mogen verkopen van mij!) BB cream is perfect voor mijn huidskleur en heb haar repair (neem ik lekker mee op vakantie want daar krijgt het een hoop te verduren) After Sun had ik ook (meteen in de vakantiekoffer!) dr hoog schoonmaakdoekjes (altijd handig) oogpoltloodje gebruik ik nu eigenlijk nooit eens kijken wat voor kleur ik heb en of we het eens gaan toepassen hihi
Hij is goed gevuld dit keer! De oogpotlood heb ik vanmiddag een streep van getrokken op mijn arm, de streep zit er nog!
Ben nu wel erg benieuwd naar de beautybox deze maand, die zou volgens mij ook morgen moeten komen, maar ik heb nog geen mail gehad en op fb reageren ze ook niet als je ernaar vraagt...
Ik heb de beautybox voor de eerste keer in maart gehad, dus abonnement loopt. Geld is ook al afgeschreven voor deze maand. Mailtje zal morgen wel komen en de box dan zaterdag?