Onze zoon is snachts steeds zijn speen kwijt en kan hem dan niet terug vinden in het donker.Een nachtlampje werkt niet want dan wil hij niet gaan slapen. Nu bedacht mijn man ineens of er niet zoiets als een glow in the dark speen bestaat. Weet iemand dat en zou dat veilig zijn?
Volgens mij heeft Avent nachtspenen die glow in the dark zijn. Ik had trouwens gewoon een stuk op 5 spenen in het bedje liggen en een spuugdoekje door de ring heen. Altijd wel eentje binnen handbereik. haha
Ik heb s'nachts de speen altijd aan een speenkoord....zo is die nooit ver weg. Heb hem natuurlijk wel zo vast gemaakt, dat er niks kan gebeuren.
Ik heb er ook een spenendoekje aan. Makkelijk om te vinden en ze vindt het ook lekker om mee te kroelen
hier liggen er ook 5 in bed . Enig 'nadeel' : M'n dochter heeft zichzelf nu aangewend om met 2 speentjes in haar handjes te gaan slapen en 1 in de mond . Op het kdv neemt ze genoeg met 2 speentjes totaal - maar ze wil er eigenlijk altijd wel 1 onder handbereik hebben... aan knuffels is ze dan ook totaal niet gehecht... maar aan haar speentjes....
Ik weet het merk niet meer (nuby ofzoiets?), maar de spenen die het kruidvat verkoopt hebben ook een nachtversie. Ideaal!
mijn kleine heeft ook een glow in the dark speen... van MAM. gewoon bij de kruidvat te koop... ik vind m echt ideaal. als ik snachts der speen der weer in moest doen was ik altijd een tijdje aan het zoeken en soms moest het licht aan (ze gooit m ook soms op de grond en dan ligt ie soms ver weg van der bedje) nu heb ik daar geen last meer van
ik heb ook die van MAM... die laaien op als het licht is... en het eerste uur geeft hij wel wat licht, mar daarna zie je hem niet meer glowen hoor... ik maak hem aan jamie zijn slaapzak vast met een kort spenenkoord... niet gevaarlijk en kan niet uit bed vallen...
bij mij zie je m sochtends ook nog gloeien... niet zo sterk meer maar je ziet m wel. een speenkoord is helaas bij mijn meissie geen optie, ze trekt steeds aan het koordje...
ik heb een glow in the dark. dat is een mamspeen. Maar het moet wel net de speen zijn waar je zoontje aan gewend is.
ik denk dat ik er ook maar een koortje aan gaat maken. Maar wie kan mij vertellen welke koortjes er bij de mamspeen passen.
Ik heb die van avent maar die "glowen" maar heel kort. Heb je dus niks aan. Hier 6 spenen in bed, is er bijna altijd wel 1 binnen handbereik
ik heb 3 reserve spenen op de commode liggen die ik zo kan pakken als ik zijn speen niet meteen kan vinden, dat vind ik een stuk veiliger dan een koordje. zo'n glow in the dark nooit aan gedacht maar is het dan niet zo dat je kindje dan niet kan slapen door dat licht? ik hou het maar gewoon op de reserve spenen.
Mijn oudste heeft er ooit een gehad, maar die vond het niks. Veel te groot en te zwaar (zat zo'n dikke lichtbobbel op).
Je hebt glow-in-the-dark-spenen van MAM en van Avent. Deze beide merken zijn wel druppelvormig, dan kan een nadeel zijn. Mijn ervaring leert wel dat ze halverwege de nacht "uitgewerkt" zijn en dat heb je er dus ook niet meer zoveel aan...