Fijn dat het geregeld is. Ik zou mijn kinderen ook niet alleen laten. Wij wonen 2 en 3 hoog en zoonlief gaat altijd mee naar beneden. Ben veel te bang dat hij een raam openmaakt of weet ik veel wat doet. Het zijn juist altijd de kleine momenten , de secondes waarin je net even niet keek waarin dingen gebeuren.
ja leek me niet nodig om dat nog uit te leggen toch en de bezorger zat fout het is levering tot aan de drempel, dus je hoeft niet meer nog nat je douche uit te glijden, ze komen gewoon naar boven
Ik vind het echt belachelijk. Je hebt een LIFT en hij wil niet naar boven komen Volgens mij is het toch echt normaal dat hij gewoon het pakketje aan de VOORDEUR afgeeft? Nog nooit van gehoord dat je dan zelf naar beneden moet komen. Ik snap hem dus niet... part of the job hoor. Je hebt nou eenmaal flats en appartementencomplexen.
ik bedoelde (sorry als het onduidelijk was ik had dat op mijn tablet geschreven) dat de bezorger dus beweerde dat hij geen gehoor had gehad, terwijl ik hem dus echt wel heb gesproken en ik hoorde aan zijn stem dat hij van buitenlandse afkomst is en dat heb ik die man die mij belde over de klacht verteld zodat hij wist dat ik die bezorger dus echt wel gesproken heb en dat maakt mij inderdaad verder ook geen biet uit natuurlijk maar iig wel dat die man mij geloofd, wel zo prettig want ik heb dus geen fout verhaal opgehangen, dat was die bezorger, hij zal zo wel komen!
Hier dus ook.. ik sta er best wel van te kijken dat sommige chauffeurs dat niet doen. Heb er nog nooit om hoeven vragen.
Ik snap het! Was een beetje voorbarig sorry Dan weten ze inderdaad dat hij liegt. Ik hoop dat je je pakketje snel mag ontvangen!
hij is geweest en zei alleen een pakketje voor u en vroeg om een handtekening, maar vanwege dat ik het ontvangen had hoor ben blij dat het er is!