Hallo dames, Ik zit te twijfelen of ik dit jaar wel Sinterklaas zal vieren. Dus wil ik ff inspiratie opdoen. Met wie vieren jullie Sinterklaas? En hoe (wel/geen cadeau's voor volwassenen, versiering in huis, traktaties op tafel etc.)?? Groetjes, Wendy
Natuurlijk vieren wij Sinterklaas!!! En dit jaar is het helemaal speciaal omdat ons dochtertje er dan ook bij zal zijn... Weliswaar is ze dan net een maand ofzo maar dat maakt niet uit! Wij vieren ieder jaar Sinterklaas bij mijn schoonouders... We doen niet aan surprise maar wel een leuk gedichtje. Een aantal weken van tevoren doen we lootjes trekken en dan voor ongeveer 25,- aan cadeautjes. Verder staan er natuurlijk lekkere hapjes op tafel en waarschijnlijk zullen we na het uitpakken een potje gaan sjoelen of Singstar gaan doen! Ik heb er helemaal zin in!!!
Klinkt gezellig! O ja, die lootjes en surprises....het komt allemaal weer omhoog hihi. Wij hebben verder geen kleine kinderen in de familie dus het is voor mij alweer 20 jaar geleden denk ik.....
Wij vieren vanaf dat de oudste 2 jaar was elk jaar stklaas bij mijn schoonouders,(mijn ouders kopen wel wat voor de kinderen maar geven we met stklaas avond bij mn schoonouders). Schoonouders kopen ook voor de kids en wij ook natuurlijk. Verder koop ik voor manlief en mij wat,schoonmoeder koopt voor hunzelf ook wat. En verder kopen we voor elkaar een kleinigheidje. De buurvouw klopt altijd op de deur en dan liggen de cadeaus al in de schuur. Verder niks speciaals koffie thee limonade(en de mannen drinken soms een biertje)
Wij doen ieder jaar suprises met vrienden. Waarschijnlijk zal het volgend jaar anders zijn met ons kleine meisje erbij.
we deden elk jaar al pakjes avond en surprise met mn ouders en zusje en zwager. Nu ons meisje erbij is is de pakjes avond uitgebreider, als zij op bed ligt gaan we verder met surprises. Bij mn schoonouders mag ze ook nog wat cadeautjes uitpakken, maar niet voor volwassenen ofzo.
Wij vieren sinterklaas met schoonouders en schoonzusje, zij hebben 2 kinderen van 2.5 en 5 jaar dus ja dan kom je er niet onderuit! Chloé zal er niet veel van snappen maar goed dat zien we dan wel weer. We gaan lootjes trekken met allemaal lekkers erbij en oh ja net doen of sinterklaas ook nog langskomt met een zak vol cadeaus haha
Ik hoop iets van bevallen of genieten van ons wondertje, maar qua inspiratie heb je daar niet veel aan hihi En als er niets gebeurd (is) dan vieren we het bij mijn schoonouders. met kadootjes alleen voor de kindjes. verder heb ik geen idee wat de plannen nou precies zijn hihi
Wij hebben verder ook geen kleine kinderen in de familie hoor... Maar we doen dat gewoon ieder jaar. En met kerstavond pakken we cadeautjes uit bij mijn ouders... Ook heel gezellig!!! Als ons meisje wat ouder is zullen we het wat officiëler gaan doen met een Sinterklaas en een Piet maar dat duurt nog even.
Wij vieren sinterklaas bij mijn schoonouders. Zijn met 10 volwassenen en 5 kinderen. We eten dan altijd pannenkoeken en er staan altijd bakjes met pepernoten, schuimpjes etc. Voorgaande jaren deden we met de volwassenen lootjes. Geen surprise maar wel een leuk gedicht. Maar omdat de groep nu zo groot wordt gaan we dit jaar alleen cadeautjes voor de kinderen doen.
Wij vieren het bij mijn schoonouders, we gaan dan wat eten en daarna delen we cadeautjes uit. Ik zou het wel leuk vinden om er wat meer van te maken maar ze roken allebei zo heel veel dat ik na een uur of twee/drie echt wel uitgerookt ben en weg wil.
Wij vieren wel sinterklaas, maar niet uitgebreid. Gewoon bij mijn vader thuis, kadootjes voor de kinderen en niet voor ons. En een avond met vrienden met de kids erbij en als het goed is een sinterklaas en pieten. En daar ook alleen kadootjes voor de kids. Wij vieren meer het kerstgebeuren
Ik denk dat wij s'middags met Esmee wat cadeautjes gaan uitpakken.. Wat lekkers te drinken en te eten. Misschien dat mijn schoonouders ook komen. We weten het nog niet precies.
wij vieren wel sinterklaas op de ene dag bij oom en tante met neefjes en nichtjes met alleen cadeautje voor de kids. op de dag erna bij me schoonouders met 4 kleinkinderen cadeautjes voor iedereen. en op de dag daarna bij mijn ouders met een sinterklaas spel met alleen volwassenen (hopelijk laatste jaar) dus drukke avondjes maar wel heel leuk! met kerst doen we cadeautjes bij mijn ouders voor iedereen
Wij niet sowieso. Ikzelf ben ook op 5 december jarig, dus dat is altijd wel fuckt up. Vooral strakjes met de kleine... Dit jaar vieren we alleen mijn verjaardag (klein) omdat ik dan net bevallen ben... Kleine zal misschien al wat kleine dingetjes krijgen van opa's en oma's. Volgend jaar wil ik het wel gaan vieren, met opa's en oma's/ tante's... Is wel leuk voor de kleine, ik vond het ook altijd hartstikke leuk! En dan van te voren naar de optocht..!
ja wij vieren zeker weten het sinterklaasfeest... natuurlijk de schoen zetten, wat kado's voor de kids en onszelf.. wat lekkere chocolade dingetjes en hapjes op tafel... liedjes zingen... en vooral lekker genieten...
hoi wij vieren het bij mijn schoonzus met mijn familie (30 mensen totaal) want ik heb nog een neefje van 6 jaar en hun huis is groter om echt de sint en zijn 2a3 pieten mee te kunnen nemen voor volwassen kopen ik en mijn schoonzus chocolade letters of amandelstaaf en voor de kids (ons dochtertje dan 22 maanden oud) en neefje 6 jaar hebben wij al ( deze maand)dingetjes uit het boekje van bart smit of intertoys uitgeknipt en mijn familie kunnen dan wat uitzoeken voor sint en kerst op tafel hebben wij allemaal sinterklaas snoepjes (pepernoten,kruidnoten,speculas,marserpein,schuimpjes,ect chocolademelk en andere drinken wij vieren het van 18.00u tot 21,00u gewoon op 5 dec maak niet uit welke dag het 5 dec op valt we vieren het gewoon sint en zijn pieten doe ik samen de kosten met mijn schoonzus en met de drank en eten ook en tussendoor eind nov zodra sint in het land komt dan de schoentje zetten en vanalles kopen voor in de schoen te doen maar ook iets eten klaar zetten voor de lieve paard en met de kerstdagen krijgt mijn dochtertje bij oma thuis onder de boom en bij de andere oma onder de boom als wij daar zijn voor de volwassen doen wij niet elk jaar en als wij het doen dan is het lotjes trekken of dobbelsteen gooien maar het is gezellig ik hoef niet persee cadootjes(ik weet toch nix en als ik wat wil dan koop ik het toch wel ) maar ik vind het wel leuk voor de kinders deze foto is van verleden jaar 5 dec 2009
Wie vieren het nu nog niet en als we het volgende jaar ofzo gaan vieren dan klein want ik vind dr geen bal aan