Gls verzending grrrrrrrrrrrr

Discussion in 'De lounge' started by mirell, Jun 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Praat me niet van GLS. Wij hebben een paar keer iets besteld bij een bedrijf en die deed alles via GLS. Ze zeiden tegen ons dat het de volgende werkdag zou worden bezorgd. Dus mijn vriend neemt die dag vrij en is er dus helemaal niemand langs geweest. Het bedrijf had er achter aangebeld en wat bleek nou het moest uit Limburg komen dus dan gaat het eerst naar Zwolle en dan word het pas de volgende werkdag verzonden, dus kon mijn vriend nog een dag thuis blijven. Dit heeft hij dus niet gedaan, lag er een briefje inderdaad met wanneer ze weer langs konden komen of dat we het af konden halen. Aangegeven tussen welke tijden ze langs konden komen, maar ho maar geen GLS. Ze kwamen pas 3 uur later. We zijn niet de enige in de familie zo zijn er nog een paar bij ons die dit bij GLS hebben gehad.

2. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Vreemd dat ze geen punt in Den Helder hebben. Alkmaar is lekker uit de richting ja...

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Nou ik hoop voor je dat het opgelost word.
    Ik heb het vorige week ook gehad moest ik het ook gaan halen.
    Ik heb gelukkig wel een auto maar met ruim een half uur heen en half uur terug vind ik wel mega ver. En zou ook even navragen voordat je met de trein gaat of het wel in de buurt van een bushalte is. Hier was het op industrieterein, moet ik aanbellen bij een hek. Had echt het idee waar beland is nou weer maar klopte toch, dat was trouwens bij DHL. Geef mij maar tnt hoor, veel dichterbij!!

Share This Page