Wie heeft er een leuke manier om de zwangerschap aan ouders te vertellen? Hoe hebben jullie dit gedaan? Het gaat trouwens om ons derde kindje.
Bij deze zwangerschap heb ik m'n dochtertje een shirtje aan gedaan met op de voorkant geef mij een kus... En op de achterkant want ik word grote zus! We hebben niks gezegt en haar gewoon rond laten lopen met dat shirt haha. Niet de origineelste manier maar t was wel een leuk gezicht toen ze de tekst echt goed lazen
wij hebben opa en oma bij de derde een beer met shirtje gegeven. Op dat shirtje hadden we laten drukken 2+1=3. Bij de tweede hadden we met pakjes avond een fotolijstje in de zak van sint gedaan met gedichtje: je kunt me nog niet horen je kunt me nog niet zien maar als ik in juni ben geboren mag mijn foto dan in dit lijstje misschien Bij de eerste hebben we het boekje van opa en oma pluis van Nijntje gegeven.
Wij halen het boekje Bobbi wordt grote broer. Bobbi strepen we door en daar zetten we de naam in van ons zoontje. We zijn bij opa en oma dit weekend, dus mogen ze even voorlezen