Dat is een heel goed idee het komt echt allemaal goed en uiteindelijk is het me eigenlijk meegevallen. Had me ook zo druk gemaakt.
Ach en stiekem maak ik me nog steedfs druk, heti s toch een extra beperking die lastig is (dieet) het is ook serieuze complicatie, waar je angstig van word en het is ook een stempel die je gewoon niet wilt hebben. Al met al het is niet niks maar je knt ermee leven, je beeb word extra en goed voor gezorgd dus het komt allemaal wel goed, denk ik dan!
Vandaag behoorlijk beroerd geweest en de hele dag in het ziekenhuis gezeten. Mijn bloeddruk iets hoger dan normaal, maar mijn bloedwaardes prima. Ze gaan nu toch de keizersnee eerder doen. Dus word zondagavond opgenomen en maandagochtend word de baby gehaald. Helaas heb ik daar geen internet dus horen jullie mij weer als ik uit het ziekenhuis ben.
rozeroos: aa balen dat het niet lekker gaat vandaag!! Nu eerder je baby in je armen... succes meid, nog een paar dagen!!! knuffel
morgen ff de laatste dingen regelen en dan al naar het ziekenhuis. Ben blij dat het eindelijk bijna zover is. Bedankt alvast voor al jullie steun. xxxxx
Rozeroos: succes meis! zet em op! Sneljullie wondertje! En dat je maar goed mag herstellen en de beeb maar een wolk van een beebje mag zijn! *knuf* @hier, moe korte nacht. Vanmiddag krijg ik een surpriseparty ivm zwangerschap, vriendin haalt me op. Weet n iet wat we gaan doen maar ze hebben wel van de week verklapt dat ik een feesie krijg (ivm klaar maken enzo) ik denk een high tea ofzo! vet leuk! alleen balen ivm mijn suiker hahaha, Hopelijk kan ik t hebben!
Ik ben langzamerhand de beterende hand, maar nog last van verkoudheid/hoesten. De glucose waarden zijn nog goed stabiel. gelukkig. Ik moet toch wat eten. Rozeroos, het wordt toch dichterbij. wat spannend. Als de kleine er is, heerlijk genieten en zo. Sterkte in het ziekenhuis. Ik heb het gelezen over afgelopen dagen, wat betreft ziekenhuis. Het is ook afhankelijk waar je woont, hoe snel je het wordt geholpen. Die van mij hebben wij bewust gekozen, UMCG, omdat het centraal is en vlakbij bij ons huis is. We moesten ook ff ongeveer anderhalf week wachten voordat we eindelijk werden geholpen. In Groningen heb je 2 ziekenhuizen, UMCG en Martiniziekenhuis. Martiniziekenhuis kan sneller geholpen, maar ver weg voor ons. Ik had liever bij verloskundige stadspraktijk gebleven omdat ze meer socialer was en meer tijd nam. Maar ja dat hebben wij nu geen keuze. Net als andere dames hier. Druk om maken doen wij allemaal wel eens. Maar we moeten positief vasthouden. Prettige weekend allemaal
@sumshine, Wat leuke een babyfeestje. Ik hoop ook dat ze een beetje rekening hebben gehouden met je diabetes. veel plezier vanmiddag. En bedankt voor je medeleven..... knuff terug.... lollol @Frie, Fijn dat je weer wat bent opgeknapt. En jij ook een fijn weekend.
Frie, fijn dat je weer fit bent! hopelijk ook snel weer fruitig! haha Ook al een Noorderling zo te lezen! Welkom
veel plezier shunshine vanmiddag!! frie80: grappig dat jij ook uit groningen komt wel jammer dat je niet bij vk kon blijven. Hoever ben je?? ik heb gisteren en zeer goed gesprek gehad met me vk. En ze heeft wat tips gegeven.. En goede steunende woorden. Ik zal even gaan eten, ben net wakker en heb net even geprikt. Me zoontje uit bed gehaald...brood is ontdooid...dus we kunnen weer fijne dag!! En rozeroos: bijna meid.. knuffel en zet 'm op!!!
Geeft niks Spikkel, reageer overal wel op hahaha! Ja ik kom ook uit t noorden, kleine wereld dan toch he? Fijne dag!
Lol! Hier nog een Noordeling! Ik ben beide keren onder behandeling geweest van het Martini. Dit tot mijn grote tevredenheid. Ze hebben het daar zo goed geregeld vind ik. @Rozeroos Succes meid!
ik ben nu bij martini ipv umcg.. Eerste was wel umcg, maar liep dus na de bevalling niet lekker en in begin van deze zwangerschap bewust gekozen voor umcg om vertrouwen terug tekrijgen. maar serieus werden we niet genomen. dus toen gewoon naav de vk hier in dorp en dat bevalt me uitstekend.. en komt er suiker er tussen wandelen en mag je terug naar het ziekenhuis.. Zij zelf (vK0 zijn erg te spreken over martini en wza) Martini is beter te rijden.. als er straks sneeuw etc is rij ik daar liever heen dan WZA. grappig allemaal noordelingen..
Goed dat je het ziekenhuis hebt gekozen waar je je goed bij voelt. En ik woon nu wel in Friesland maar ben import. Ben 4 jaar geleden verhuist vanuit gelderland naar hier. Het is hier heerlijk rustig en bevalt me prima in het hoge noorden.
Haha we kunnen wel een Noordelijke-zwangerschapsdiabetes-mama's-en-mama's-to-be-meet houden ! (wel koolhydraatbeperkt/arm natuurlijk! Dus met moorkoppen )
Grappig om te lezen dat het meesten uit de noorden komt. Leukkkk. Ik ben zelf geboren in Friesland,(vandaar Frie) en verhuist naar er gaat niets boven groningen. En jullie? Zie dat bij Rozeroos uit Gelderland kwam. Nu zit ik me denken, hmm beetje flauw van mij. De noorden zijn goed gescoord soms? tenzij de zuiden nog moet proberen? Ook als de zuiden dit lezen, neem mij niet kwalijk. flauw van mij en grapje. Spikkeltje > ik ben nu 21 wk en 6 dg zwanger. Het is vroeg stadium dat ik werd ontdekt dat ik zwangerschapsdiabetes heb.(toen 16 weken ontdekt) Merk als ik heb gelezen bij aantal vrouwen dat veel later ontdekt, maar ook toch op tijd. Rozeroos > gelijk heb je, iedereen moet toch goed voelen bij 1 van de zkh. Hoedoeeeee...
ik moest de test doen ivm diabetes in de familie (sorry toetensbord hapert af en toe, dus mis soms letters) nou ja kwam nu uit dat ik dus zw-diabetes heb.. week 25+5..... Morgen 28 weken..joehoe begint op te schieten.. Heb vandaag suikervrije pepernoten gemaakt.. smaakte best wel...ben zo wat recepten aan het zoeken..om zo voor mij leuke december maand te krijgen.. me zoontje vind ze ook heerlijk. Lijkt me op zijn tijd wel gezellig om de koolhydraten-beperkt meeting te houden ik kom trouwens uit kopje van drenthe,, 16 km van groningen af. heel vroeger (whaha die hebben we natuurlijk als je 27 bent nog niet ) woonde ik ook ver boven groningen... Rozeroos: nog 1 nachtje thuis slapen.. zet 'm op meid!!