hoi dames, ben ff kort hier. Alles is goed gegaan en mijn meisje Fay is geboren 22 oktober met keizersnee. Ze weegt 4030 gram en is 50cm lang. Vandaag mocht ik weer heerlijk met haar naar huis. Mijn diabetes is weg en Fay heeft geen last gehad van schommelende waardes, dus kon heerlijk bij me blijven. Verder ga ik nu genieten van mijn kraamtijd thuis.
Hey Rozeroos, Wat super, Gefeliteerd!!!! Wat heerlijk dat je geen diabetes hebt. En dat de kleine ook goed maakt. Geniet er van de kraamtijd. We hebben allemaal wel aan je gedacht. Hier met mij gaat ook alles goed. Nu alleen last van rugpijn en bandenpijn. Eens lekker rustig aan doen vandaag. Sumshine, nesteldrang maar ook zorg goed voor jezelf om af en toe uit te rusten. Een fijne dag/avond.
Feli Rozeroos! Wat een mooie naam!!! Alles goed gegaan dus? Fijn dat ze bij je mocht zijn en blijven! Super!! Grappig jij en Nuage zelfde naam, mooie naam hoor Fay, Als wiuj een dochter hadden gekregen was het Fiene geworden...Ook een beetje zo'n soort naam hihi Wat hadden jullie eigenlijk als jongens naam gekozen???
Wij hebben ook nooit een jongensnaam gehad. Maar voor ons stond Fay al een hele tijd op nr1. Vandaar.
gefeliciteerd Rozeroos!! Fijn dat de diabetes weg is... en dat ales goed gaat met jullie dochtertje Fay!! Super! en...wat is het eerste wat je weer hebt gegeten, wat je lang niet meer mocht hebben??
Hoe i shet vandaag gegaan Shumshine? Hier alles wel goed! Afgelopen dinsdag had ik controle en de baby weegt nu zo'n 1300 gram. Waardes zijn goed, maar buiten me flinke maaltijden om, blijf ik trekhouden. ik moet er aan toe geven en kijken wat er gaat gebeuren met de waardes. Als ze omhoog schieten betekend insuline spuiten. Heb vandaag mail conact met diabetes verpleegkundige. Dinsdag heb ik ewer een afspraak en ook bij de dietiste.. Week later weer groei echo en een prik voor anti D. End na lekker even op vakantie. Er tussen uit heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!! fijne dag vandaag..
Was een druk weekje, vandaag bij diabetesverpleegkundige geweest en dietist. Alles meegekregen, nu maar afwachten hoe de waardes zijn. Ik moet ze 1 keer per week doormailen en als alles goed gaat voorlopig niet terug. Hoe vaak gaan jullie terug? Zitten jullie weleens boven die 7.0? Went het dat prikken...vind het maar niets. Nou fijn weekend allemaal.
Het eerste wat ik heb gegegeten was een bonbonnetje. Na de keizersnee had ik in het begin helemaal nergens zin in. Gisteren uitgebreid bij de snackbar besteld met heerlijke sausjes. Nu probeer ik het verder niet te bont te maken en toch enigzins suikervrij / koolhydraatarm te eten. Ik wil over een paar jaar geen diabetes dus kan ik er beter nu wat aan proberen te doen dan straks spijt te hebben. Alleen nu heb ik een keuze daarin en kan je zonder grote gevolgen een keer wat nemen. Fijn om te lezen dat ook alles goed met jullie gaat en wens jullie nog veel sterkte met die vervelende diabetes. @teetie, Ik prikte vaak 2 uur na maaltijd boven de 7.0. Soms door een dieetfout, maar op een gegeven moment kon ik er niets meer aan doen. Het prikken is en blijft niet heel prettig, wel gaat het na een poosje als vanzelf. Ik vond persoonlijk het dieet erger dan het prikken.
Hai meiden, ff snel vanaf mobiel: ik ben gister opgenomen int ziekenhuis- veeee te hoge blddruk. Die blddruk lijkt nu aardig ondr controle maar ze willen ws dinsdag gaan inleiden. Tot die tijd moetk hier inprincipe bljven. Zelf hoop ik tussendoor nog ff naar huis te mogen. Suiker gaat nog steeds goed en merk nu dat je een inleid datum ijt te hebben datk er een beetje piep aan heb. Maar ook die laatste dagen kan beeb ast hebben vd wisselingen dus houd me maar gedeist... Iig was ik gevoelsmatig nog nie klaar met zwanger zijn...gek he?!
Jeetje sumshine dat is schrikken! Wat balen dat je daar nu moet blijven tot dinsdag. Ziekenhuizen zijn saai en niet leuk. Hebben ze al gekeken of je inleidbaar bent qua ontsluiting?
Sterkte sumshine. Gelukkig kan je je nu voorbereiden op komende bevalling, maar vervelend dat je moet blijven. Veel sterkte en suc6 met de laatste loodjes, ook van het dieet. knuff
Vandaag bij de internist geweest...deze was gelukkig wel lekker relaxed. Als je maar niet continue boven de 7.0 zit...dat geeft eer een beetje lucht. Kreeg het idee dat hij het niet zo had op de gyn. Merk wel dat als je de maaltijden niet goed spreid je waardes sneller hoger liggen. Nu weer bloedprikken en dan over 2 weken weer terug. ben benieuwd hoe het deze week gaat lukken met mijn dieet. Op mijn werkdagen moet het wel goed gaan, maar als je thuis bent valt het niet mee om je aan dit ritme te houden. Prikken jullie 7 dagen in de week 4 maal????
Elke dag 4xprikken.. Fijn dat alles goed was bij de internist. Ik heb vandaag weer controlle gehad, eerst diabetesverpleegkundige en toen dietiste. Beide tevreden. Me waardes zijn prima, soms tegen randje aan, maar niet boven de 7.8. Zo door gaan. Dietiste moet ik alleen voor vragen anders hoef ik niet weer te komen. Hoefde ik al niet, maar bleef soms zo honger houden kan echt eten wat ik wil... Dus even extra afspraak. VOlgende week weer groeiecho en diabetes en daarna even 2 weken niet ivm vakantie heerlijk..wel gereis zo naar het ziekenhuis.. bah.. nou ja voor een goed doel!!