Hoi! Is er iemand die een heel vroeg een echo heeft gehad met een 100% zekere zwangerschapsduur van rond de 5 weken en wat was daarop te zien? Hier bij 5+2 een vruchtzakje. Er was (nog) niet echt iets in te zien.
Nee niet zo vroeg ik had hem met 6,5 week en toen was er hartactie te zien. 5 weken is nog erg vroeg dus daar valt niet zoveel over te zeggen. Over een week kunnen ze vast meer zien! Succes!
ja met 5 weken en 1 dag 1 gehad.. Je zag een zwangershapsring, verdikt baarmoederwand en een vruchtzak met een mini vrucht erin (met flink inzoomen kon ik het zien)
Ja ik! Met 5+5 en toen was er alleen een leeg vruchtzakje te zien. Omdat ik ook bloedverlies had was het ziekenhuis niet hoopvol. Week later terug en toen zat er wonderbaarlijk een vruchtje 6+1 gemeten. Ondanks IVF liep het vruchtje de eerste weken niet gelijk, maar groeide vanaf 6+1 wel netjes. Bij de termijnecho trok dit verschil weer bij. Dus ik heb goede hoop voor je! Moeder natuur doet soms wonderlijke dingen!
Bij de 2e: met 5+2 een vruchtzakje, en met 6+3 een kloppend hartje. Bij de 1e: met 6+4 een kloppend hartje.
Bij mn zoon met 5.2 de eerste echo en we zagen een vruchtzakje met dooierring. En een nét begonnen hartje, maar dit was heel vroeg en puur toeval.
Bij de de oudste met exact 6 wkn en er zat een vrucht met kloppend hartje. Bin de 2e met exact 6 wkn en toen hadden we een lege vruchtzak, maar een week later wel een vruchtje en kloppend hartje. Beide zwschappen via ivf Met 5+2 is het heel normaal dat je alleen nog maar een lege vruchtzak ziet hoor. Tis juist uitzonderlijk als je dan al een vruchtje ziet
Bekijk bijlage 601525 Met 5+1 Bekijk bijlage 601526 Met 6+5 Niet 100% zeker van termijn. Maar wel behoorlijk zeker ivm ovulatietesten en moment positieve zwangerschapstest.
Dat is een normaal beeld. Rond de 5,5 week zou je duidelijk een dooierzakje moeten zien bij een diameter van 8 mm. Je moet nog even afwachten...