meisje..?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fra21, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fra21

Fra21 Actief lid

12 dec 2013
    111
    46
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,
    ik heb 3 weken geleden toen ik 15 weken was een geslachtsecho gehad en die vrouw was er 100% van overtuigd dat wij een meisje zouden krijgen.
    Alleen nu krijg ik van heel veel mensen te horen dat het met 15 weken nog wel erg vroeg is en dat het dadelijk met de 20 weken echo wel eens een jongen zou kunnen zijn.
    Nu ga ik zelf heel erg twijfelen.. Wat denken jullie als jullie deze echo's zien?
    Bij de eerste foto zie je onderaan de billetjes en dan de beentjes.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hier met 13+5 een meisje ;). En dat is het nog steeds, ook bij de geboorte. De geslachtsbepalende echo's hebben natuurlijk speciale apparatuur, en anders bieden ze het niet aan.

Ik zie overigens ook een meisje :)

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Nou volgens mij is dit idd een meisje hoor. Gefeliciteerd!

4. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Ik heb met 12 weken een echo gehad en die vrouw was er heilig van overtuigd dat het een meisje was.. ze liet me wel 3 hele duidelijke streepjes zien...
    toen dacht ik nog van tzal wel..
    met 16 weken weer een echo gehad.. die was er ook heilig van overtuigd dat het een meisje was..
    nu 14 jan voor de 20 weken echo.. dus ben erg verrast als daaropeens een jongen uitkomt.. maar ik geloof dus wel dat het kan ja..

5. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Hier met 14 wkn overduidelijk een meisje (pretechobureau) en inmiddels 3 evho's later blijft het overduidelijk een meisje ;)

15 wkn vind ik geen vroege termijn meer voor geslachtsbepaling en vind je echo duidelijk ;)

6. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Ik denk ok echt n meisje!!

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat is een meisje :)

Laat je niet gek maken over mensen die zeggen dat het vroeg is...die mensen leven nog in de oertijd ;)

Zelfs mn schoonzus die nog geen twee jaar geleden is bevallen vond het "vroeg".
    De meeste mensen denken dat t pas duidelijk is met de twintig weken echo en hebben zich er zelf niet in verdiept.

Wat ik weet...tussen de 12 en 14 is de nubtheorie en vanaf de 15 kun je t echt al zien...

Deel Deze Pagina