Hallo , Weet iemand hier een echo centrum ( regio zuid Holland) waar ik een echo geslachtsbepaling kan laten maken met 14 weken ? Ik ga volgende week zondag naar de negenmaanden beurs en ik wil zo graag lekker veel kopen daar . Maar dat wel of super stoer jongensachtige of lief schattig roze voor een meisje.... Ik ga woensdag voor de nekplooi meting , staat het raar als ik ze daar vraag of ze naar het geslacht willen kijken ? Normaal had ik echt nog wel een paar weekjes geduld op kunnen brengen maar ik vind het op die beurs zo leuk om te winkelen . Vandaag m'n vraag Alvast bedankt
Ik denk niet dat ze je bij de nekplooimeting iets over het geslacht willen vertellen. Veel gynaecologen/verloskundigen vinden het nog te vroeg om een geslachtsbepaling te doen. Hopelijk vind je een echo centrum!
Echopraktijk Drechtsteden heb ik hele goeie ervaringen en doen geslachtsbepaling vanaf 13/14 weken. .heb m bij de vorige met 13 weken gehad nl
Bedankt voor jullie reacties ! Die drechtstede had ik idd voorbij zien komen en opgeslagen op m'n iPad Die ga ik sowiso bellen idd of ze komende week nog een gaatje hebben ! Fijn idd dat jij al met 13 weken mocht komen! Weet je ook of ze in het weekend of savonds open zijn? Gr