Rugweeen????

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo!

Ik heb al heel mijn zwangerschap flink last van harde buiken, waaronder ook regelmatig pijnlijke, heb ook al 2 weken bedrust voorgeschreven gekregen tot nu toe alles goed gegaan en de beeb zit nog steeds veilig in mijn buik. Nu heb ik vanaf zaterdag weer regelmatig pijnlijke harde buiken en sinds zaterdagavond een heel naar menstruatieachtige pijn in mijn onderrug, eerst kwam en ging het, later op de avond bleef het en is het niet meer weggegaan, het is niet echt makkelijk te omschrijven, maar tis een weeig gevoel, voelt een beetje als de eerste zwaardere buikweeen van mijn eerste kindje, maar dan in mijn onderrug, het trekt zo nu en dan ook door naar mijn zei en bovenbenen, soms gepaard met pijnlijke harde buiken, die bv gisterenavond ongeveer anderhalf uur aan hebben gehouden en kwamen om de 3 a 7 minuten en hielden ongeveer 50 sec. aan, dat zakt dan weer weg, maar die nare pijn in mijn onderrug blijft, zouden dat rugweeen kunnen zijn? ik heb wel vaker pijn in mijn rug gehad, maar dat voelt totaal anders als dit, dit is echt zeurderig net als een zware menstrutiepijn?!

Hoop dat jullie kunnen vertellen wat dit zou kunnen zijn?!

Alvast bedankt voor het lezen!

groetjes Petra

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Petra,

wat jij omschrijft lijken wel op rugweeen. Het is een beetje vroeg nog voor weeen, maar het kan te maken met indaling en met "voor- of oefenweeen".
    Als het nu weer weg is, is het goed. Als je weer zulke weeen hebt en er zit een regelmaat in van elke 3-4 minuten en ongeveer een minuut dan moet je wel je verloskundige bellen.

Mirjam

Deel Deze Pagina