Goedemorgen meiden.. Ik wil gewoon eventjes vragen of iemand ervaring heeft met een tussenschotje in de bm? Ik ben nu 23 weken zwanger en net als bij mijn eerste zwangerschap is het tussen schotje geconstateerd verder niet schokkend want bij mijn eerste zws is alles gewoon goed gegaan. bij de 20 weken echo was alles nog prima in orde qua groei en geen gekke afwijkingen oid te zien. Vanwege dat tussen schotje ben ik dus sinds deze week onder behandeling van de gynaecoloog. afgelopen dinsdag heb ik de eerste controle gehad waaruit bleek dat mijn kleine meisje al 2 weken niet tot bijna niet is gegroeid verder werkt alles prima zoals bv de navelstreng. Wel ligt de placenta tegen het tussenschotje aan wat dus een risico kan vormen.. as donderdag de 4e moet ik weer voor een groei meting om te kijken of ze nog wel is gegroeid of dat de groei echt stil staat. Tuurlijk gaat er van alles door je hoofd wat je niet wilt en mag denken. ik vraag me af of dr meiden weten wat er gebeurd als de groei stil blijft staan.. en de achterstand op blijft lopen.. ik heb t niet meer gevraagd aan mijn gyn.. het is wat voorbarig misschien om te denken dat het foute boel is dat weet ik maar todat het tegendeel bewezen is maak je je toch druk om je kindje te verliezen.. als ze nu aankomende week nog steeds 2 weken achter loopt is ze dus wel gegroeid dan maak ik me niet zo heel druk.. Zijn er nog meer meiden met een tussenschotje toevallig of meiden met een groei achterstand.. Misschien kunnen we wat ervaringen delen! Veel liefs MamaVRomy ♥