meiden hoop dat jullie iets kunnen ontdekken dat ik niet zie. ben vanmorgen bij de gyn geweest echo gehad en deze foto meegekregen. bovenin zie je een bot van het dijbeen, maar toen ik vroeg wat de rest wa zei ze daar doe ik geen uitspraak over. zien jullie misschien wat het wordt ( geslacht ) toch een jongen dan ?
rechts van de foto is de navelstreng? waarom zegt ze dat dan niet gewoon. en links ervan wat zie je daar?
Vreemd??! Als dat inderdaad de navelstreng is, dan had de VK dat gewoon kunnen zeggen! Nu zit je, je zelf zelf helemaal op te vreten wat het zou kunnen zijn Kun je, je VK niet even bellen en er gewoon op staan, dat ze je het zegd?
nou moest dus naar het ziekenhuis toe voor controle, zoals ik al had gezegd maar normaal loop ik bij de vk en daar moet ik volgende week woensdag pas heen. maar ja loop me gelijk op te vreten omdat ik bang ben dat er iets mis is maar neem aan dat ze dat gewoon zou zeggen of niet dan ?!
Beetje gekke opmerking en ook wel dom... ze praten je nu dus in feite angst en onzekerheid aan. Het zou kunnen zijn dat het gewoon de navelstreng en je eigen darmen zijn. Geslacht kan ik hiervandaan idd niet zien. Mocht je je echt druk maken hierover, bel dan vandaag of morgen gewoon even je VK en leg het voor. Wanneer zij de echo zit, kan ze je vermoedelijk gerust stellen.
Mijn ervaring is dat als er iets mis is, ze dit altijd zullen zeggen. Geen enkele arts zal je zomaar in de zenuwen laten zitten als ze een vermoeden hebben. Wat het geslacht betreft kon de arts het misschien niet goed zien? Daar zou ik zelf sowieso een pretecho voor laten doen, aangezien medische echo's niet bedoeld zijn om de nieuwsgierigheid van de ouders te bevredigen betreffende het geslacht.
@ vlinder het geslacht is met de 20 weken echo al gezegd een meisje dus nieuwsgierig ben ik daar niet naar. dat was ook niet wat ik vroeg aan haar wilde alleen weten wat ik zag op de foto.
Ik heb je echo even bewerkt! En het geslacht is een meisje hoor! Klik even op de foto om het iets groter te zien (de tekst) Bekijk bijlage 147163
@ RoGiJuLi : ok we hebben eff zitten kijken maar is nu iets duidelijker ja maar hoe zie jij dat het een meisje is dan?