Ik drink graag een rood wijntje,maar vandaag was ik in de supermarkt en ineens viel mijn oog op een fles gluhwein. Ik denk ik probeer dat gewoon eens(nooit eerder gedronken) Ik net een beker in de magnetron met die wijn opgewarmd,en.......gedverpielekes das pas lekker Hij hakt er alleen snel in Maar wel lekker zeg. 2 bekers en ik ga als een toeter naar boven straks
Lekker he? Ik ben er ook wel een liefhebber van. Met kerst hier een BV-uit-de-diepvries dagje gehad, en toen ook paar glaasjes gehad. Zalig!!!!
Normaal gesproken ben ik ergste koukleum die je maar voor kunt stellen,maar nu heb ik het echt lekker warm
En het leuke is, het kost ook nog eens geen drol! (althans, de versies die ik altijd heb zijn zo E 1,50-E 1,80 en smaken erg goed!) Als we ergens naar een kerstmarkt gaan nemen we ook altijd wel een beker, lekker warm worden! Je kunt er ook nog wat kruidnagel/bruine suiker/kaneel/sinaasappel/citroen etc. doorheen doen als je het in een pan verwarmt, net wat je lekker vindt.
Ik heb het een keer in een café besteld, er zat een schijfje citroen in waar een paar kruidnagels inzaten en een stokje kaneel. En het was me toch LEKKER!!!
Dat lijkt me er ook lekker erin inderdaad. Heb dat allemaal niet in huis nu,wel een bus slagroom,maar nee dat doe ik maar niet op ......begint nu echt teut te worden
Hahaha die Nathalie! Het stijgt echt snel naar je hoofd he? Heb ik ook! Je kunt het trouwens ook makkelijk zelf maken; Glhwein maken Recept - Kookse.tv Hoop dat ik jullie niet op het slechte pad breng.
Jaaa, lekker!! Hier staat nog een halve fles.. Tis dat ik nu net aan een baco'tje zit, anders had ik een glaasje warm gemaakt....
Ikke niet... Ik ben er zo.... whahaha... Enne, Lucia een ba-le-co (om ff volledig te zijn haha) is best lekkerrrrrrr... Maar ja, iedereen zijn eigen smaak natuurlijk