De titel zegt t eigenlijk al. Overdag gaat het eten redelijk goed, maar 's avonds bij het avondeten wordt ik op de helft ineens kei misselijk en kan ik gewoon niet meer verder eten. Met als gevolg dat ik dus laat in de avond en 's nachts wakker wordt van de honger. 's avonds wil ik dan nog wel iets pakken, maar 's nachts gaat me echt te ver en probeer ik dus met een hongergevoel in slaap te vallen Hebben meerdere meiden hier last van? Liefs, Duveldraakje
Nou ik kan 's ochtends en 's middags normaal eten, wordt dan ook echt niet misselijk. Mar het avondeten is echt een ramp! Ik weet niet of kleine beetjes dan wel helpen? Liefs, Duveldraakje
Ik eet ook voor het slapen gaan gewoon kwark, boterham, yoghurt om mijn maag te vullen want anders word ik 's nachts kotsmisselijk wakker van de honger. Ik eet 6 keer per dag ipv 3 grote maaltijden en dat helpt bij mij.
Je kunt altijd iets als Sultana naast je bed leggen? Want met ontzettende trek en knorrende maag is het heel moeilijk om in slaap te vallen en je lichaam vraagt dan gewoon om eten dus zul je het ook wel nodig hebben. Ik heb het ook tijden gehad, en ging dus doodleuk iedere nacht rond een uurtje of 4 naar beneden om een boterham te smeren Gelukkig is dat nu weer over!
heel herkenbaar, overdag lukt het wel wat om te eten, maar 's avonds... een rampenplan en ja dan wil het s nachts wel eens voorkomen dat ik ook echt honger heb... meestal lukt het me wel om direct weer in slaap te vallen (ben gewoon zoo moe) maar heb mijn lief ook wel eens naar beneden laten gaan voor een glas karnemelk...
De VK heeft mij gezegd dat je beter 6 kleinere porties kan eten, dan 3 grote maaltijden. Nu heb ik er op zich niet zo'nlast van. Maar merk wel dat ik 's avonds bij het eten minder trek heb. Neem anders bij het avond eten maar een beetje en dan rond een uur of 8-9 nog iets te eten. Misschien dat het helpt.
Dank jullie wel voor de goeie adviezen, vooral die van Shelde werkt eigenlijk wel (hoop ik natuurlijk dat het vanacht ook goed gaat) Liefs, Duveldraakje
Hoi hoi, Wat bij mij het honger gevoel ook weg gaat is drinkyogurt. Ik wandel bijna elke nacht er ook uit om wat te drinken of te eten tegen mijn honger gevoel. Tegen misselijkheid ish et heel erg moeilijk, ik had het juist ook pas s,avonds rond avondeten en nooit smorgens. Maar probeerde wel te eten. Groetjes Anna.
Ik eet/at vaak `s avonds nog een bakje yoghurt en heb altijd water naast mijn bed. Ook drinken vult de maag en daar slaap ik meestal wel weer op verder.
het is nu 0:36 uur.... en ik zit beschuitjes te eten en melk te drinken... kan het avondeten steeds niet op, of het smaakt me gewoon helemaal niet! En als ik in bed lig kan ik weer niet slapen door een rommelende maag! Ik ga er dan dus wel eens af om even wat te eten, maar niet te veel of te zwaar natuurlijk! dan is niet goed want je verbrand dan bijna niks en ik krijg ook weer snel last van maagzuur....
Hihi, best wel herkenbaar... Ik kan sinds een week of twee ook een stuk beter eten. Weet verder overigens nog helemaal niet of ik zwanger ben of niet, maar dat terzijde. Normaliter ben ik niet zo'n geweldige eter; eet vaak mijn bord niet eens leeg. Maar sinds een week of twee dus gaat het wel weer goed, zomaar ineens! Ik eet altijd mijn bordje netjes leeg (we eten 's avonds rond 6 uur), mog een toetje er achteraan, effe tukken op de bank... dan word ik tegen 8 uur wakker, en dan heb ik al weer zin in "iets". Niet eens zozeer zoetigheid ofzo, het maakt bijna niet uit. Gisteren bv. flink gegeten, om 8 uur zat ik alweer aan een dubbele boterham, daarna nog een bak frambozenvla, wat chippies en tot slot nog een loempiaatje. Dan ben ik, terwijl ik het ene aan het eten ben, al aan het bedenken wat ik daarna zal pakken... Heb ik nog nooooit gehad, want meestal zit ik op een bepaald moment toch echt vol, haha... Van misselijkheid of maagzuur heb ik overigens geen last...
gelukkig ben ik dus niet de enigste die dat heb. ik sta de hele week om half 5 op om te eten. groetjes mo
Ik eet voor het slapen gaan een cracker, maar word s nachts om een uur of 5 vaak ook wakker met honger, en dan heb ik helemaal geen zin om op te staan (koud!), dus uiteindelijk val ik weer in slaap. s Ochtends als ik weer wakker word moet ik dan wel heel snel wat eten tegen misselijkheid... Ik heb ook nog crackers bij het bed liggen, maar vanwege het gekraak en gekruimel eet ik die dan toch niet s nachts
ik heb ook wel eens snachts honger en dan ga ik gewoon een broodje eten. als ik dat niet doe word ik beroerd
Wat hebben julie en geluk dat julie honger hebben. ik heb helemaal niet zo honger. ik moet savonds nog snel wat drinken en fruit binnen werken om toch alles bijna naar binnen te werken wat je nodig hebt al lukt mij dat ook niet
Overdag krijg ik niets weg en om 1.30 uur sta ik wasa 's met kaas te eten, mijn hele bioritme ligt op zijn gat.