Zijn er hier meiden/vrouwen/mannen die ons kunnen helpen met jurisch advies over erfrechten. Ik wil dit niet openbaar doen, dus als iemand mij een pb wil sturen kan ik het hele verhaal vertellen. Wij zitten even met onze handenin het haar. Alvast bedankt
Ik weet er wel het een en ander van af, maar denk niet genoeg om iemand in haar persoonlijke situatie te adviseren. Is het geen idee om naar een notaris toe te gaan? Deze kan je daar uiteraard erg goed bij helpen en meteen het een en ander vastleggen
Hmmm daar kan ik je niet bij helpen. Volgens mij zijn schenkingen bijna altijd onherroepelijk. Niet-erfgenaam, is volgens mij niet relevant bij schenkingen. Maar dit weet ik dus niet met zekerheid te zeggen. Hoop dat iemand hier meeleest die je wel kan helpen. En anders morgen even bellen naar wat instanties die jouw vraag kunnen beantwoorden..
Ohwja we gaan ook verder even informeren, maar ben al wel het een en ander tegen gekomen, maar dacht hier word alles gevraagt, dus dacht kan het altijd proberen