Temp kaartje, kan iemand helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dangers, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dangers

Dangers Lid

9 mei 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik hou sinds deze cyclus, op aanraden van mijn ha, mijn temperatuur bij. Nu schommelt deze heel erg, maar FF heeft er een mogelijke eisprong uitgehaald. Herkent iemand dit?

Ik weet dat er minimaal 2 kaarten moeten zijn om meer duidelijkheid te geven. Maar omdat ik voorheen geen enkele cyclus had die korter was dan 38 dagen en volgens deze kaart zou deze cyclus 36 dagen zijn. Ik hoop natuurlijk dat toen mijn ei was, dan gaat mn cyclus tenminste langzaam iets vooruit haha.

Btw, ik heb nu alleen mn temperatuur bijgehouden, volgende maand begin ik ook met het cervix slijm en de ovulatie testen, tenzij ik deze ronde zwanger raak natuurlijk.

Alvast bedankt voor de hulp

XX

Bijgevoegde bestanden:

• TEMP.jpg
      TEMP.jpg
      Bestandsgrootte:
      53 KB
      Weergaven:
      31
  2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zie veel open bolletjes. Temp je wel elke dag op dezelfde tijd?

3. Dangers

Dangers Lid

9 mei 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    Heey, ja in het begin wel maar de afgelopen week een uur eerder dan voorheen

4. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad veel open bolletjes, waardoor er moeilijker wat van te zeggen is.. FF plaatst een stippelkruis en is er dus ook niet zeker van.. Ma het kruis heb je minder lage temperaturen, maar niet echt hogere.. Ik zou maar even doorgemeten en kijken wat er gebeurt.. En er voor de zekerheid vanuit gaan dat je eisprong nog moet komen...

5. Dangers

Dangers Lid

9 mei 2013
    43
    0
    6
    Restaurantmedewerker
    Limburg
    Okee, bedankt voor je reactie. Ik blijf sowieso door temperaturen. Ik begin as week bij mijn nieuwe baan dus dan moet ik paar uur eerder opstaan, dus vanaf dan kan ik een en dezelfde tijd aanhouden :) We wachten gewoon af tot mn regels doorkomen en begin dan opnieuw.

XX

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Wil je inderdaad een duidelijk beeld krijgen moet je iedere dag (dus ook in de weekenden) om hetzelfde tijdstip temperaturen. Zie dat je in het begin ook niet altijd op het zelfde tijdstip hebt getemperatuurd.

Hopelijk krijg je straks een beter beeld, zeker als je vanaf je 1e cyclusdag gaat meten. Succes meid.

Deel Deze Pagina